Turkulainen markkinointiviestintätoimisto Hansdotter on rekrytoinut Teija Himbergin toimiston ensimmäiseksi brändistrategiajohtajaksi.
Viimeiset 18 vuotta Avidlylla uraa tehneen Himbergin missiona on tiedotteen mukaan linkittää Hansdotterin tekemä pitkäjänteinen brändirakennus tiukasti asiakkaiden liiketoimintaan.
– Rohkea, ilmaisuvoimainen ja osaamistaan kunnianhimoisesti päivittävä Teija oli meille täydellinen match, iloitsee Hansdotterin toimitusjohtaja Ulla Suur-Inkeroinen tiedotteessa.
"Markkinointiviestintämaailmassa koolla on merkitystä."
Hansdotter Oy on vuonna 2018 perustettu markkinointiviestinnän ja digitaalisen liiketoiminnan ratkaisuja sekä strategista konsultointia tarjoava yritys. Yhtiön liikevaihto oli viime vuonna 1,8 miljoonaa euroa, ja se työllistää 28 ammattilaista.
– Markkinointiviestintämaailmassa koolla on merkitystä, mutta yhtä lailla merkitystä on ketteryydellä, ennakkoluulottomuudella ja tuoreudella. Hansdotterilla on vastuullinen käyttöliittymä, todella kiinnostavia, maailman muuttamiseen pystyviä asiakkaita ja humaani ote niin työyhteisöön kuin yhteiskuntaan laajemminkin. Heti ensimmäisten keskustelun jälkeen oli tunne, että olen tullut omieni luo, Himberg kuvailee tiedotteessa.