Matkahuolto tekee paraikaa kovia panostuksia tulevaisuuteen, mikä näkyy muun muassa kovan luokan rekrytointeina. Yhtiön tavoitteena on uudistaa liikkumista ja logistiikkaa koko Suomessa. Yhtiössä panostetaan seuraavina vuosina vastuullisuustyöhön, kansainvälistymiseen ja brändin sekä viestinnän kehittämiseen.
Osana muutosta Matkahuolto on palkannut muun muassa uuden markkinointipäällikön, joka on Olessia Kozlova (kuvassa oikealla alhaalla). Kozlova on työskennellyt viime vuodet Hasan & Partnersilla, jossa hän toimi muun muassa strategina. Kozlova aloitti Matkahuollolla syyskuun alussa.
Markkinointi- ja viestintäosastolla tapahtui myös toinen muutos, kun Petra Rusi (oikealla ylhäällä) ylennettiin viestintäpäälliköksi.
Kesällä Matkahuollon kehitysjohtajana aloitti Jani Ståhlhammar (vasemmalla alhaalla), joka vastaa yhtiössä toiminnallisen laadun kehittämisestä ja kansainvälistymisestä. Syyskuun alussa Matkahuollon vastuullisuuspäällikkönä aloitti Jaana Korkiakoski (vasemmalla ylhäällä).