Markkinoinnin alalla vahvaa jälkeä tehnyt Jarkko Toijonen nousee kasvumarkkinointitoimisto Parceron osakkaaksi, toimisto tiedottaa.
Toijonen aloitti talossa vuonna 2020 luovana johtajana. Aiemmin hän on työskennellyt AD:nä McCann Helsingillä ja Rocky Advertisingilla. Toijoselta löytyy palkintokaapista yksi Vuoden Huiput -pysti, jonka hän sai vuonna 2016 ulkomainontasarjassa. Hän on toiminut kisassa myös tuomarina.
Toijonen on ollut urallaan mukana muun muassa maksusovellus Pivon lanseerausprojektissa.
– Parcerossa minua viehättävät erityisesti yrityskulttuuri ja ihmiset. Henkilöstöä osallistetaan laajasti ja kaikilla on mahdollisuuksia vaikuttaa asioihin. Parcerolla yhdistyvät myös hienolla tavalla luovuus sekä digitaalisuus ja työtä tehdään tiiviisti yhdessä. Luovan kilpailukyvyn kehittäminen entisestään on tärkeä tavoite sekä minulle henkilökohtaisesti että yritystasolla, Toijonen kertoo päätöksensä taustoja tiedotteessa.
Toijosen lisäksi Parceron osakkaita ovat sen perustajat, toimitusjohtaja Antti Jokela ja kaupallinen johtaja Heikki Kyllönen, sekä yrityksen neuvonantajiin kuuluvat Ilkka Lavas, Heidi Gutekunst, Aarne Töllinen ja Mikko Bäckström.
Toimisto teki viime tilikaudellaan 1,7 miljoonan euron liikevaihdon ja 166 000 euron liikevoiton.