Jenny Saranen on aloittanut ulkomainontaan keskittyvän Outshinen asiakkuuksista vastaavana johtajana, johtoryhmän jäsenenä ja osakkaana.
Media-alalla vuodesta 2007 lähtien vaikuttanut Saranen on työskennellyt aiemmin muun muassa Caratilla, Virta Mediacommunitylla, Clear Channelilla ja Mediateolla.
– Olen innoissani mahdollisuudesta päästä toteuttamaan Outshinen kasvutarinaa. Oman mielenkiintoisen haasteensa tuo myös uudenlaisen, asiakaslähtöisen palvelumallin kehittäminen alati muuttuvaan mediakenttään, Saranen toteaa Outshinen tiedotteessa.
Outshine voitti keväällä Helsingin ulkomainospaikkojen kilpailutuksessa keskusta-alueen katumainostaulujen ja mainospilareiden operoinnin. Viime tilikaudella yrityksen liikevaihto yli kaksinkertaistui 2,3 miljoonaan euroon, ja myös kuluvan vuoden kasvu on yhtiön tiedotteen mukaan voimakasta. Helsinki-sopimus mahdollistaa yhtiön mukaan liikevaihdon moninkertaistumisen.