Kuva: Picadeli
Brändit

Johanna Järvinen salaattibaariyritys Picadelin markkinointipäälliköksi

8.10.2024 8:28
Mikko Perttunen
Yritys myy koko maailmassa vuodessa jo noin 40 miljoonaa salaattiannosta.

Johanna Järvinen aloitti syyskuussa Picadeli Finlandin markkinointipäällikkönä ja johtoryhmän jäsenenä. Järvisellä on pitkä tausta brändien, myynnin ja markkinoinnin saralta muun muassa Transmerilta, Iberolta ja Seppälältä.

Picadeli on Ruotsista lähtöisin oleva yritys, jonka salaattibaareja on yli 2 300 myymälässä ympäri Eurooppaa ja Yhdysvaltoja. Vuonna 2009 toimintansa käynnistäneen yrityksen liikevaihto on tällä hetkellä 150 miljoonaa euroa, mikä vastaa 40 miljoonaa myytyä salaattiannosta vuodessa.

Picadeli Finlandin liikevaihto oli viime vuonna yli 12 miljoonaa euroa.

MAINOS