Tero Tiainen on siirtynyt mainonnan teknologiayritys Adformin palvelukseen, yritys tiedottaa. Tiainen, 47, aloitti kansainvälisen yrityksen myyntijohtajana vastaten kotimaisista mainostaja-asiakkuuksista.
Tiainen on tehnyt pitkän uran eri media- ja digitoimistoissa, joissa hän on työskennellyt myös johtotehtävissä. Adformille hän siirtyi Sanoma Media Finlandilta, jossa mies vastasi digitaalisten mainostuotteiden myynnistä sekä kaupallisesta kehityksestä.
– Käynnissä on pandemian ja eväste-eroosion vauhdittamana suurin digitaalinen murros 20 vuoteen, ja Adform on tämän murroksen keskiössä. Haluan olla mukana tuomassa kotimaisille mainostajille vaihtoehtoisia mainosratkaisuja, jotka eivät olisi riippuvaisia isoista kansainvälisistä julkaisijoista ja medioista. Adformilla pääsen jälleen myös lähemmäksi itse mainosteknologioita yrityksessä, jossa yhdistyy aito globaali liiketoiminta ja ketterä paikallinen tiimi, Tiainen sanoo tiedotteessa.
Adform on johtava maailmanlaajuinen mainonnan teknologiayritys, joka tarjoaa markkinoijalle riippumattoman ja integroitavan ratkaisun monikanavaiseen mediaostamiseen ja datan hallintaan. Tanskalaisyritys työllistää yli 650 henkilöä 24 maassa.