Jukka-Pekka Ylinen on palveluyhtiö Baronan uusi CMO ja verkkoliiketoiminnasta vastaava johtaja, yhtiö tiedottaa.
Jo huhtikuussa Baronalla aloittaneella Ylisellä on merkittävä rooli yhtiön uuden strategian toteuttamisessa ja digitaalisen alustan kehittämisessä. Hän on aiemmin urallaan työskennellyt pitkään verkkoliiketoiminnan parissa. Sanomalla kului yhdeksän vuotta Nelonen Median kuluttajamyynnin parissa, ja sitä ennen hän toimi muun muassa Finnairilla ja Delillä.
– Työ on iso osa ihmisen elämää, mutta se ei yksistään riitä. Meidän on vaikutettava ihmisten hyvinvointiin kokonaisvaltaisesti ja kohdattava erityisesti nuoret työnhakijamme aivan uudella tavalla. Baronalla on tähän kaikki ratkaisun avaimet, Ylinen avaa, miksi hän hyppäsi Baronan kelkkaan.
– Tavoitteenamme on rakentaa Suomen suurin työhön, hyvinvointiin ja oppimiseen keskittyvä yhteisö, jossa tulemme tarjoamaan työpaikkojen lisäksi osaamisen kehittämisen ja hyvinvoinnin palveluita. Osa palveluista on maksuttomia ja osa maksullisia, hän jatkaa.
Ylisen mukaan tuomalla yhteen Baronan laajan palvelutarjooman sekä valikoituja kumppanipalveluita päästään toteuttamaan isoja ja merkityksellisiä asioita.
– Haastamme itsemme ja koko markkinan varmistamaan Suomen kilpailukyvyn ja hyvinvoinnin myös tulevaisuudessa. Olen varma, että onnistumme tässä, sillä täällä on hemmetin hyvää porukkaa töissä.