Duunitori
Toimistot

Kasvumarkkinointiin erikoistunut Aava & Bang taistelee Vuoden työnantajabrändi -tittelistä

13.10.2021 9:40
Toni Rajamäki
Finalisteiksi ylsivät myös teknologia-alalla toimiva Solita ja digitalisaation asiantuntijayritys Gofore.

Kasvumarkkinoinnin asiantuntijatoimisto Aava & Bang on ehdolla vuoden parhaaksi suomalaiseksi työnantajabrändiksi Duunitorin järjestämässä Rekrygaalassa. Aava & Bangin ohella finalistikolmikkoon ylsivät teknologia-alan toimija Solita ja digitalisaation asiantuntijayritys Gofore.

Työntekijäkokemus on nostettu Aava & Bangilla strategian ytimeen kuusi vuotta sitten käytyjen yt-neuvotteluiden seurauksena. Toimisto on saanut aiemminkin tunnustusta työnantajakokemuskategoriassa, sillä Aava & Bang valittiin tänä vuonna Suomen Parhaat Työpaikat -tutkimuksessa pienten yritysten sarjan neljänneksi.

– Meiltä kysytään usein, miten olemme saaneet valjastettua työntekijämme työnantajabrändin lähettiläiksi. Vastaamme aina, että meillä ei ole työntekijälähettiläitä, vaan onnellisia työntekijöitä. Uskomme, että kun työntekijät kokevat töissä aitoa välittämistä ja pääsevät ajattelemaan isosti, he haluavat kertoa työpaikastaan myös ulospäin, sanoo Aava & Bangin henkilöstöjohtaja Hanne-Mari Miskala Duunitorin verkkosivuilla.

– Aloitimme kulttuurityön kirkastamalla yrityskulttuurin kulmakivet yhdessä henkilöstön kanssa. Seuraavaksi lähdimme rakentamaan toimintamalleja, joiden avulla ne toteutuvat käytännössä. Kolmannessa vaiheessa yrityskulttuurista ja työntekijäkokemuksesta lähdettiin tietoisesti viestimään myös talon ulkopuolelle, Miskala jatkaa.

Vuoden työnantajabrändi valitaan Rekrygaalassa 4. marraskuuta.

Gaalassa valitaan myös vuoden paras rekryrointikampanja. Ehdolla ovat Vincitin Tajjuutko AaTeeKoon piälle? -kampanja, Gigantin ja NORD DDB Helsingin Oikeasti hyvä henkilöstöjohtaja -kampanja sekä Futuricen Welcome home -kampanja.

Lue myös: Teknologia- ja innovaatioyritys Futurice vastaa alan osaajapulaan panostamalla isosti työnantajamielikuvan rakentamiseen

MAINOS