Sosiaalisen median toimisto Kurio taistelee palkinnoista kuudessa eri sarjassa European Excellence Awards 2022 -kilpailussa, jossa palkitaan Euroopan parhaita viestintä- ja PR-kampanjoita.
Kurion ja Wärtsilän Europe's Energy Future -työ pääsi finaaliin neljässä eri sarjassa. Kurion kanssa Wärtsilän kumppanina toimi myös brittitoimisto Greenhouse Communications. Työ on ehdolla sarjoissa Boldest Campaign, Energy, B2B Communications ja External Publication.
Kurion ja Fazer Makeisten Remix Is The New Black -työ sai finaalipaikat kahdessa eri sarjassa: Brand Relationship ja Food & Beverage.
Muista suomalaistoimistoista finaalissa ovat mukana TBWA\Helsinki ja OSG Viestintä, joka palkittiin kilpailussa viime vuonna.
TBWA:n Tietoevrylle tekemä Inclusivity in ICT: From Fiction to Reality on mukana sarjassa Corporate Social Responsibility. OSG:n Autoklinikalle tekemä Parallel parking made easy - National Parking Day taistelee pystistä sarjassa Automotive.
Parhaat palkitaan 9. joulukuuta.
Katso kaikki finalistit täältä.