Lidlin Kesälaif-mainoskampanja sai tunnustusta RadioGaalassa, joka käytiin viime perjantaina virtuaalisesti. Elämä on kesälaiffii -konsepti palkittiin radioalan vuoden parhaana luovana ratkaisuna.
Kesälaif-kampanja on palkittu aiemmin Voitto-mainoselokuvakilpailussa, jossa se voitti Online-video-kategoriassa pronssia. Kaiku-radiomainoskilpailussa kampanja sai ehdokkuuden Musa & jingle -kategoriassa, jossa se kuitenkin hävisi Puuilon Morjensta pöytään -mainokselle.
RadioGaalassa Vuoden radiopromootiona palkittiin Sanoman Anna sen soida -kampanja, jonka tarkoituksena oli kiinnittää huomiota kotimaisen musiikin tukalaan tilanteeseen ja tukea muusikoita sekä musiikintekijöitä koronakriisin aiheuttamassa ahdingossa.
Vuoden valtakunnallisena radiomyyntitiiminä palkittiin Bauer Median valtakunnan myyntitiimi.