Kristiina Salo siirtyy takaisin LM Somecolle vastaamaan yrityksen viestintäosaamisesta. Brändimarkkinointiin erikoistunut yritys lähteekin rakentamaan viestintäliiketoimintaansa entistä määrätietoisemmin ja odottaa viestinnän myynnin kasvua jo tälle vuodelle. Alkujaan vuonna 1984 perustetun LM Somecon liikevaihto lähenteli viime vuonna jo seitsemää miljoonaa euroa.
Salo toimi LM Somecolla viestintästrategina aiemmin noin viiden vuoden ajan, kunnes siirtyi reiluksi puoleksitoista vuodeksi Ellun Kanoille asiakkuusjohtajaksi ja johtavaksi digitaalisen viestinnän asiantuntijaksi.
– Uusi rooli on syväsukellus siihen, mitä olen jo aikaisemmin tehnyt. Meillä on paljon viestinnän asiantuntijoita ja osaamista. Nyt se osaaminen pitää valjastaa asiakkaidemme käyttöön entistä paremmin. Viestintä ei ole mikään erillinen palikka vaan vaikuttava viestintä on jokaisen organisaation elinehto. Yhtenäinen brändikokemus varmistetaan viestinnän keinoin. Jatkossa pystymme palvelemaan asiakaitamme yhden luukun taktiikalla entistä paremmin, Salo toteaa tiedotteessa.
Päivitetty klo 11.24: Korjattu vuosilukuihin liittyviä virheitä.