Suomalainen markkinointiteknologiayhtiö, konversiotyökaluja kehittävä Leadoo Marketing Technologies on vahvistanut rivejään kokeneella markkinointialan tekijällä, Pia Maria Halttusella, joka nimitettiin nykyasiakkuuksista vastaavaksi johtajaksi.
Halttunen ottaa paikan perhevapaalla olevalta Isatou Jengiltä.
Halttunen on markkinointialan moniottelija, jolta löytyy kokemusta monista vaativista tehtävistä. Aiemmin hän on työskennellyt muun muassa markkinointiteknologiayhtiö Frosmon asiakkuuksista vastaavana johtajana sekä digitoimisto Tulos Helsingin operatiivisena johtajana.
– Tässä haasteessa minua kiehtoi yrityksen vauhdikas kasvu ja se, että Leadoo on tuotteena todella vahva. Näen tämän ainutkertaisena mahdollisuutena sovittaa edellä mainitut asiat yhteen omaan taustaani digimarkkinoinnista sekä globaalin asiakkuusyksikön rakentamisesta, Halttunen kertoo tiedotteessa.
Leadoon toimitusjohtaja Vesa Jutila sanoo Halttusen kiinnityksen tulevan tärkeään paikkaan, sillä yritys on tekemässä isoa päivitystä tuotteeseensa.
– On mahtavaa saada Pia Marian kaltainen henkilö mukaan vahvistamaan tiimiämme. Olemme lähitulevaisuudessa julkaisemassa isoa päivitystä tuotteeseemme, ja tämä tulee pitämään Pia Marian tiimeineen positiivisen kiireisinä, kun tuomme myös nykyisille asiakkaillemme uusia mielenkiintoisia toiminnallisuuksia verkkosivujen konversioiden parantamiseen. Tiivis yhteistyö asiakkaidemme kanssa on jatkossakin tärkeä osa Leadoota, ja uskon Pia Marian tuovan tähän oman vahvan panoksensa, Jutila sanoo.
Leadoolla on tällä hetkellä hieman alle tuhat asiakasta. Halttusen tehtäviin kuuluu näiden asiakassuhteiden ylläpitäminen ja kasvattaminen. Hän saa johdettavakseen 30 henkilön yksikön, jossa on työntekijöitä Suomen lisäksi muun muassa Isosta-Britanniasta, Espanjasta, Ruotsista ja Ranskasta.