Kokenut markkinoija Mira Träskelin siirtyy markkinointitoimisto Bängerin palkkalistoille. Hänen tittelikseen tulee Director, Strategy and Development. Bängeri tiedotti asiasta keskiviikkona.
Bängeri on Suomen ainoa Z-sukupolveen keskittyvä asiantuntijatoimisto, joka on tehnyt yhteistyötä muun muassa Warner Music Finlandin, Marimekon, MTV Oy:n, Postin, Sanoman, Taffelin ja Oreon kanssa niin nuorisoymmärryksen, markkinointiviestinnän kuin tuote- ja palvelukehityksenkin alueella.
Träskelin on kovan luokan hankinta toimistolta. Hänet tunnetaan muun muassa Miltton Groupin Miltton Creative -toimiston perustajajäsenenä ja entisenä operatiivisena johtajana. Viimeksi hän on työskennellyt maineikkaan Wunderman Thompsonin Client Leadinina. Kokemusta on kertynyt myös TBWA:lta, N2:lta ja Hasan & Partnersilta.
– Bängerin positio ja osaaminen on täysin uniikkia pohjoismaisellakin tasolla. Kohderyhmän osallistaminen strategia- ja kehitystyöhön on ainutlaatuista alalla. On äärimmäisen inspiroivaa liittyä Bängerin joukkoon, kommentoi Träskelin tiedotteessa.
– Mira tuo osaamista ja kokemusta voimakkaasti kasvavan liiketoiminnan ja asiakasjoukkomme tueksi. On mahtavaa saada lisää näkemystä tukemaan Bängerin kasvua ja kehitystä, sanoo puolestaam Bängerin toimitusjohtaja Eija Gerlander.