MTV kertoo suoratoistopalveluidensa Katsomon ja C Moren käytön kasvaneen maalis-huhtikuussa yli 20 prosenttia edellisvuoden vastaavaan ajanjaksoon nähden. Erityisesti katselu on kasvanut nuorissa kohderyhmissä, joissa suoratoistopalvelujen katselu on lähes kaksinkertaistunut.
Nuorten katselussa korostui MTV:n mukaan muun muassa rakkaus-reality. Urheilussa seurattiin jääkiekon Liigaa ja jalkapallon Mestareiden liigaa, kotimaisesta draamasta Salattuja elämiä, Rantabaaria ja Sunnuntailounasta ja viihteen puolelta Suurmestaria eri versioineen.
Kaikkiaan MTV:n sisältöjen parissa käytetty aika lisääntyi 2,3 prosenttia.
Kaikkiaan MTV:n sisältöjen parissa käytetty aika lisääntyi 2,3 prosenttia. MTV:n uutiset ja ajankohtaisohjelmat tekivät myös kevään tavoittavuusennätyksensä vaaliviikolla, jolloin ohjelmat tavoittivat 3,4 miljoonaa katsojaa viikossa. Tavallisesti korkeammalle päästään tiedotteen mukaan vain jääkiekon MM-kisojen yhteydessä, jolloin otteluiden tauoilla nähtävät uutiset keräävät suuria yleisömääriä.
Eduskuntavaaleihin liittyvät ohjelmat kiinnostivat varsinaisen vaaliviikon ulkopuolellakin suomalaisia enemmän kuin neljä vuotta sitten.