Brändit

Nämä olivat MarkkinointiUutisten luetuimmat jutut huhtikuussa

2.5.2022 9:40
Toimitus
Marica Thorénin kolumni, Hansdotterin ja Petri Materon yhteistyö sekä Suomen viime vuosien vaikuttavimmat kampanjat kiinnostivat lukijoita huhtikuussa.

MarkkinointiUutiset listaa joka kuukausi menneen kuukauden kymmenen luetuinta juttua. Nämä jutut keräsivät eniten lukijoita huhtikuussa:

1. Piileskelin bisnesseminaarissa naistenhuoneessa, koska yhteistyöehdotukset kävivät liian henkilökohtaisiksi

2. Petri Matero vahvistaa menestystoimisto Hansdotteria – “Emme hämmästelisi, vaikka tästä yhteistyöstä syntyisi jokunen hittikin”

3. Markkinoinnin ammattilaiset kertovat, mitkä suomalaiset kampanjat ovat tehneet viime vuosina suurimman vaikutuksen

4. Minna Järvenpäästä N2 Creativen uusi toimitusjohtaja

5. Palkittu tuotantoyhtiö Directors Guild palkkasi kovan luokan mainoselokuva-ammattilaisen Seppo Kerkelän

MAINOS

6. Sain urani huonoimman neuvon, kun esihenkilö veti minut asiakaspalaverin jälkeen sivuun ja kertoi minun esittäytyneen väärin

7. Greenpeacen Vuoden huiputus -äänestyksessä selvitetään, mikä yritys vastasi kuluneen vuoden törkeimmästä tai harhaanjohtavimmasta fossiilimainoksesta – katso vaihtoehdot tästä

8. Nyhtökaurasta tunnetun Gold&Green Foodsin yt-neuvottelut päättyneet: 57 työntekijää irtisanotaan

9. Niko Waaralinnasta tuotantoyhtiö Cocoan operatiivinen johtaja ja vastaava tuottaja

10. MacWellin perustaja Toni Lähde keikkaili Daruden kanssa ja sai Los Angelesissa nenän eteensä levytyssopimuksen, mutta yksi oivallus johdatti hänet brändien rakentamisen pariin

MAINOS
MAINOS