Ilmiöt

Nämä olivat MarkkinointiUutisten luetuimmat jutut syyskuussa

3.10.2022 11:55
Toni Rajamäki
Syyskuussa lukijoita kiinnosti muun muassa Santtu Kottilan kolumni markkinoinnin alan kylmäävästä tragediasta ja markkinointiteknologiayhtiö Boksin brändiuudistus, joka herätti ihmettelyä vaikuttajamarkkinointitoimisto OCMG:ssa.

MarkkinointiUutiset listaa kuukausittain menneen kuukauden kymmenen luetuinta juttua. Nämä jutut keräsivät eniten lukijoita syyskuussa:

1. Markkinoinnin kylmäävä tragedia ajaa alan ihmisiä loppuun ja ammatilliseen alakuloon

2. Vaikuttajamarkkinointitoimisto OCMG:ssa ihmetellään markkinointiteknologiayhtiö Boksin uutta brändi-ilmettä, josta löytyi tuttuja piirteitä – näin Boksista vastataan

3. S-ryhmän ruoan verkkokauppa on suomalaisten selkeä suosikki, Wolt Market ja Fiksuruoka vahvoilla nuorten keskuudessa

4. Ei enää brändikrääsää minulle, kiitos – maapallon hukuttaminen tavaraan ei ole huolenpitoa asiakkaasta

5. Suomalaisen markkinointiteknologia-alan tähtipeluri Supermetrics yltänee 100 miljoonan euron ARR:ään jo parissa vuodessa

MAINOS

6. Julkee x Lempee lisäsi palkka-avoimuutta yksinkertaisella mallilla, jolla toivotaan olevan kauaskantoiset seuraukset

7. Perinteikäs Möller teki brändiuudistuksen, koska “joskus pitkä historia voi kääntyä itseään vastaan ja brändi tuntua pölyttyneeltä”

8. Lidlin copywriterin ja tiiminvetäjän Hanna-Mari Engblomin pienestä oivalluksesta syntyi merkittävä bränditeko, joka toteutettiin kokonaan in-house-tiimin voimin

9. Pauli Waroma listaa neljä trendiä, jotka näkyvät markkinoinnissa tällä hetkellä

10. Lasten syöpien tutkimukseen kerätään rahaa nerokkaalla tavalla: mainos katoaa lahjoitus kerrallaan

MAINOS
MAINOS