DL Software, Nethit Systems, SKJ Systems ja Tietoaika ottivat tänään käyttöönsä uuden brändinimen ja -ilmeen. 11. syyskuuta alkaen yritykset tunnetaan nimellä Confirma.
– Korostamme jokaisen vuorovaikutuksen merkitystä brändin rakentamisessa. Visuaalisen ilmeen, viestien ja äänensävyn on oltava johdonmukaisia kanavasta riippumatta. Brändin tulee puhutella asiakkaita, yhteistyökumppaneita mutta myös omaa henkilöstöämme. Siksi kerromme jatkossa entistä enemmän sekä asiakkaidemme että confirmalaisten tarinoita. Nostamme ihmiset ja heidän asiantuntijuutensa keskiöön, tuomalla yritysten kasvot esiin, markkinointipäällikkö Simo Suoranta toteaa tiedotteessa.
Uusi brändi yhdistää konsernin ERP-järjestelmiä, kassaratkaisuja, verkkokauppoja, taloushallinnon palveluita ja isännöintijärjestelmiä kokonaisvaltaisiksi ratkaisuiksi.
Panostukset kasvuun jatkuvat, mikä tarkoittaa rekrytointeja toimipisteisiin ympäri Suomen.
– Orgaanisen kasvun lisäksi olemme tehneet strategisia yritysostoja viime vuosien aikana. Nyt käännämme uuden sivun yhtiöiden historiassa. Brändiuudistus tukee kasvustrategiaamme kohti pohjoismaiden luotetuinta ja monipuolisinta ohjelmistoalan konsernia, yhtiöiden toimitusjohtaja Michael Söder (kuvassa) kertoo