Fusen vetäjänä aloittaa pitkän linjan markkinoinnin ammattilainen Sanna Tamminen. Kuva: Fuse
Toimistot

Omnicom avaa Suomeen uuden sponsorointikumppanuuksiin ja vaikuttajamarkkinointiin erikoistuneen toimiston

16.1.2025 11:21
Mikko Perttunen
Fuse toimii jo aiemmin 17 maassa.

Suomessa aloittaa tämän vuoden alusta uusi markkinointialan toimija, kun mediatoimistojättiläisiin lukeutuva Omnicom Media Group Finland avaa uuden toimiston, joka kantaa nimeä Fuse.

Fuse on tavoitteelliseen sponsorointiin sekä viihteen ja urheilun hyödyntämiseen markkinoinnissa keskittyvä toimisto. Suomesta tulee toimistoketjun kahdeksastoista markkina.

MAINOS

Suomen Fusen vetäjänä aloittaa Sanna Tamminen. Aiemmin hän on vastannut muun muassa Warner Musicilla kaupallisista kumppanuuksista ja ollut mediatoimisto OMD:llä johtotehtävissä.

– Fusen koukku on tehdä hyvin luovia, mainostajien tavoitteita palvelevia kumppanuuksia, joiden vaikuttavuus mitataan tarkasti. Haluamme tehdä yhdessä eturivin urheilijoiden ja viihteen tekijöiden sekä mainostajien kanssa yhteistyötä, joka on kiistatta ja mitattavasti perinteistä mainontaa vaikuttavampaa, Tamminen kertoo tiedotteessa.

– Mediakenttä on ollut pitkään murroksessa ja mainostajat hakevat koko ajan tehokkaampia tapoja päästä tavoitteisiin. Fusen palvelujen avulla pystymme tarjoamaan ammattimaisen ja tiukasti johdetun mallin, jolla moninaiset kumppanuudet ja perinteisen sponsoroinnin kohteet saadaan tuottamaan, Omnicom Media Group Finlandin toimitusjohtaja Teemu Neiglick lisää.

Omnicom Media Groupilla on Suomessa valmiiksi mediatoimistot ToinenPHD Oy ja OMD Finland Oy sekä vuonna 2017 perustettu Hearts and Science Oy.