Metalliteollisuuden suuryrityksen Outokummun markkinointi on saanut merkittävän tunnustuksen, sillä suomalaisyhtiö nappasi voiton Markie Awards -kilpailussa, joka on maailman suurin digitaalisen markkinoinnin ratkaisuja palkitseva kilpailu.
Outokumpu ylsi voittoon Luxid Groupin kanssa tehdyllä kokonaisuudella. Hiljattain digimarkkinointitoimistojen ID BBN:n ja Luxus Worldwiden yhdistymisestä syntynyt Luxid auttoi Outokumpua käymään läpi nopean digitaalisen muutoksen, joka on tuonut poikkeuksellisia tuloksia verrattuna alan keskiarvoihin.
Outokumpu ja Luxid palkittiin sarjassa The Originator Award for Best Lead Management.
Outokummun ja Luxidin yhteistyön myötä yhtiö sai vuodessa 7385 markkinoinnin luomaa liidiä ja 3388 myynnille ohjattua liidiä. Lisäksi potentiaalisen myyntiputken volyymi kasvoi 231 prosentilla läpi vuoden 2021.
– On suuri kunnia saada tämä palkinto, joka on tunnustus päättäväisyydestämme ja pitkäjänteisestä työstämme tulla digitaalisen markkinoinnin edelläkävijäksi B2B-tuotannossa, Outokummun markkinointijohtaja Susan Trast kertoo tiedotteessa.