Markkinointiviestintätoimisto Parceron suunnittelema ja toteuttama TikTok-kampanja Juissi-brändille keräsi ison yleisön ja sai arvostusta lyhytvideopalvelun kampanjaraadilta. Kampanja nimittäin nostettiin TikTokin inspiraatiosivulle, jossa on nähty vain harvoin suomalaisosaamista. Sivulle nostetaan TikTokin parhaimpia kampanjoita ympäri maailman.
Parcero on päässyt sivulle aiemminkin. Viime keväänä toimiston Keskolle tekemä K-Plussa-kampanja nousi inspiraatiosivulle ensimmäisenä suomalaisena kampanjana. Tuolloin Parcero toimi yhteistyössä some- ja vaikuttajamarkkinointitoimisto Trootin kanssa.
Nyt Parcero vastasi yksinään Juissi-työstä. Kampanjassa oli tavoitteena tuoda Juissi Lemonade -tuotteelle ja Love & Lemonade -konseptille tunnettuutta nuorten keskuudessa. Parcero tuotti sovellukseen mainoksia, jotka saivat yli 2,3 miljoonaa näyttökertaa yli 400 000 käyttäjältä.
Kampanja oli myös todella kustannustehokas, sillä CPM – eli hinta tuhatta näyttöä kohden – oli 0,42 euroa.
– TikTok on meille erittäin tärkeä kanava, jossa tavoitamme aivan uusia yleisöjä. Yhdessä Parceron kanssa olemmekin saaneet testata monia uusia ominaisuuksia ja saavuttaneet erittäin hyviä tuloksia etenkin CPM- ja impressio-KPI-tavoitteissa. Jatkamme TikTokissa aktiivista työtä laajentaaksemme läsnäoloamme kanavassa entisestään, sanoo Juissi-brändin taustalla olevan Eckes-Granini Finlandin Digital Manager Joonas Toivonen Parceron verkkosivuilla.