Ruotsalainen pörssiyhtiö Adtraction AB on nimennyt suomalaisen Pauliina Ollarin kansaiväliseen rooliin johtamaan yhtiön Adtraction Plus -palvelua.
Adtraction AB on suuri pohjoismaalainen partner-markkinoinnin verkosto, joka yhdistää mainostajayritykset laajaan partner-verkostoon. Yrityksen tavoitteena on tuottaa lisämyyntiä verkkokaupoille ja palveluille tulospohjaisella mallilla partner-verkoston eri kanavissa, kuten erilaisilla verkkosivuilla, mobiilisovelluksissa ja vaikuttajien kanavissa.
Adtraction Plus on puolestaan verkkokaupoille ja palveluille suunnattu ominaisuus, joka mahdollistaa brändien välisen yhteistyön eri yritysten välillä. Ominaisuuden tavoitteena on jättää verkkokaupasta positiivinen mielikuva asiakkaille näyttämällä etuja toisilta mukana olevilta yrityksiltä. Samalla ostoksen tehnyt kuluttaja pääsee jatkamaan ostoksia toisissa verkkokaupoissa tai palveluissa, joka mahdollistaa uusien asiakkaiden tavoittamisen ominaisuuden kautta.
Suomessa Adtraction Plus on käytössä 50 eri verkkokaupassa, ja kansainvälisesti yhteistyötä tehdään yli 200 toimijan kanssa. Adtraction tekee yhteistyötä muun muassa Lykon, Matsmartin ja Nextoryn kanssa.
– Tänä vuonna Adtraction Plus on tavoittanut yli 2,5 miljoonaa kuluttajaa Pohjoismaissa, Ollari kertoo tiedotteessa.
Ollarin tavoitteena on kasvattaa ja kehittää Adtraction Plussaa Suomessa ja ympäri Eurooppaa kaikissa kahdessatoista Adtractionin toimintamaassa.