Suomalaisten yksilöurheilijoiden kovimpaan kastiin kuuluva tennistähti Emil Ruusuvuori on solminut yhteistyösopimuksen autobrändi Porschen kanssa. Porsche Finland tiedottaa, että huippulupaavasta urheilijasta tulee yrityksen brändilähettiläs.
Porsche näkyy vahvasti Suomen tenniksessä, sillä brändi solmi viime vuoden lopulla yhteistyön Suomen Tennisliiton kanssa. Ennestään Porsche Finlandin brändilähettiläisiin kuuluu tennislegenda Jarkko Nieminen.
Porsche Finland toimii Suomen virallisena Porsche-maahantuojana sekä jälleenmyyjänä. Vuodesta 2016 lähtien Porsche on ollut osa Keskon autotoimialaa.
– Näemme suuren potentiaalin yhteistyössä Emilin kanssa ja tämän sopimuksen kautta pääsemme vahvistamaan entisestään sidettä Porschen ja tenniksen välillä. Upeaa uraa luovalla Emilillä on samanlaiset arvot muun muassa vastuullisuudessa kuin meilläkin, kertoo Keskon autokaupan toimialajohtaja Matti Virtanen tiedotteessa.
Ruusuvuori kuuluu jo maailman sadan parhaan tennispelaajan joukkoon, mikä on huima saavutus lajissa, jota pelataan ympäri maailmaa. Viime viikolla suomalainen yllätti Australiassa Melbournen ATP-turnauksessa, jossa hän eteni välieriin asti ja haastoi mallikkaasti Rafael Nadalin, yhden kaikkien aikojen parhaimmista pelaajista. Ensi viikolla Ruusuvuori pelaa kauden ensimmäisessä Grand Slam -turnauksessa, Australian avoimissa.
– Odotan innolla yhteistyötä Porschen kanssa. Hienoa edustaa brändiä jota pidän yhtenä arvostetuimmista autobrändeistä maailmassa, Ruusuvuori iloitsee.
Porschella on pitkä historia tenniksen parissa. Nykyään brändin nimekkäimpiin lähettiläisiin kuuluu muun muassa Angelique Kerber, joka on yksi maailman parhaista naistennispelaajista.