Yksinpurjehtija Ari Huuselan ja rautakauppaketju Starkin yhteistyö on valittu vuoden sponsorointiteoksi Sponsorointi & Tapahtumat ry:n vuotuisessa Awards-gaalassa. Ari Huusela ja STARK matkalla maailman ympäri -niminen projekti valittiin myös yleisön suosikiksi sponsorointikategoriassa.
Stark toimi Huuselan päätukijana mahdollistaakseen hänen osallistumisensa purjehduksen maailmanympärikilpailuun. Vendee Globe -nimiseen kisaan osallistuminen oli historiallinen temppu, sillä kisassa ei oltu koskaan aiemmin nähty pohjoismaalaista purjehtijaa.
Voittajatyö on Suomen edustajana European Sponsorships Awards -kilpailussa vuoden päästä.
Vuoden sponsorointiteko:
Ari Huusela ja STARK matkalla mailman ympäri
Vuoden urheilusponsorointi:
Knowledge is Progress – Polarin ja Valtteri Bottaksen brändiyhteistyö
Vuoden kulttuurisponsorointi:
Urheilumuseo X BilleBeino
Vuoden vastuullisuuskampanja:
Nordea: We grow startups
Vuoden sponsoroinnin kohde / oikeuksien omistaja:
Subway Kansallinen Liiga – Pelin nimi on jalkapallo
Vuoden sponsori:
PostNordin ja Suomen koripalloliiton yhteistyö
Vuoden tapahtuma:
Atria Wilhelm -Unelmien MM-kisat
Yleisön suosikki, vuoden sponsorointinosto:
Ari Huusela ja STARK matkalla mailman ympäri
Yleisön suosikki, vuoden tapahtuma:
Urheilugaala 2020
Lähde: Spot.fi