Chaos Soccer Gear / Unsplash
Toimistot

Seinäjoen Jalkapallokerho ja markkinointitoimisto BSTR aloittavat uuden urheilu- ja tapahtumamarkkinoinnin harjoitteluohjelman

23.2.2023 9:00
Mikko Perttunen
Markkinointiakatemia on suunnattu alan opiskelijoille ja muille lupaaville kyvyille.

Seinäjoen Jalkapallokerho aloittaa yhteistyössä niin ikään seinäjokelaisen markkinointitoimisto BSTR:n kanssa Markkinointiakatemia-nimisen harjoitteluohjelman. Harjoitteluohjelma keskittyy nimenomaan urheilu- ja tapahtumamarkkinointiin.

Markkinointiakatemia on suunnattu markkinointi- media- ja viestintäalojen sekä esimerkiksi kauppatieteiden tai liiketalouden opiskelijoille, mutta akatemialaisten tehtävänkuvia voidaan muokata myös monen muunlaisen taustan omaaville hakijoille. Harjoittelijat pääsevät työskentelemään huippu-urheilun, monenlaisten tapahtumien ja seuraan sitoutuneen yleisön kanssa. Akatemian tiedotteessa kerrotaan, että harjoittelijoilla on vapaus toimia ja luoda erottuvaa sisältöä.

"Oikeanlaisella harjoittelupaikalla voi olla kriittinen vaikutus oman alan työllistymiseen."
MAINOS

– Oikeanlaisella harjoittelupaikalla voi olla kriittinen vaikutus oman alan työllistymiseen opintojen jälkeen. BSTR:n ja SJK:n yhteisen markkinointiakatemian tarkoitus on antaa harjoittelijoille aidosti iso etu tulevaisuuden työelämään. SJK-konserni kykenee tarjoamaan ainutlaatuisen verkostoitumiskanavan paikallisen yritysverkoston sekä jopa kansainvälisten toimijoiden kanssa, kertoo Tommi Kilpiö Seinäjoen Jalkapallokerhosta.

SJK-konserni on monialainen kokonaisuus, joka käsittää itse urheilutoiminnan lisäksi myös tapahtuma- ja ravintolaliiketoimintaa.

MAINOS