Tamperelainen markkinointiviestintätoimisto Jenga vahvistaa b2b-osaamistaan kahdella rekrytoinnilla.
Toni Rikkonen ja Nina Lehtonen aloittavat toimiston asiantuntijakonsultteina.
Rikkosella on lähes 30 vuoden kokemus kansainvälisen teollisuuden myynnin, markkinoinnin ja brändinhallinnan johtotehtävistä. Pisimmän uransa Rikkonen on ehtinyt tehdä Metsä Groupiin kuuluvassa Metsä Tissuessa Katrin-tuoteperheen brändijohtajana.
Hän tulee keskittymään Jengassa erityisesti markkinointistrategioihin, tuoteportfolioiden kehittämiseen sekä kansainväliseen markkinoinnin ja asiakassuhteiden konsultointiin.
Nina Lehtonen on puolestaan globaalin teollisuuden b2b-markkinointijohtaja, jonka yli 20 vuoden kokemus sisältää muun muassa brändikehitystä, markkinoinnin strategiaa, suunnittelua ja toteutuksia. Hänen taustansa on kaivosteollisuudessa Sandvik Groupissa sekä viimeisimpänä betoniteollisuuden laitevalmistajalla Elematicilla.
Jengassa hänen tehtävänsä on yhdistää strategisen ja teknisen ymmärryksensä sekä kyvyn kirkastaa tuote- ja palveluominaisuudet toimiviksi digimarkkinoinnin prosesseiksi ja vetovoimaisiksi viesteiksi.
Jenga Markkinointiviestintä Oy on perustettu vuonna 2015 ja sen liikevaihto oli viime vuonna 1,2 miljoonaa euroa. Yritys työllistää noin 15 henkilöä.