Keskon, JVG:n ja Vallilan yhteistyön myötä on syntynyt yksinmyyntimallisto, joka tulee myyntiin kaikkiin Suomen K-Citymarketeihin lokakuussa. Mallisto sisältää JVG-vaatteita ja -kodintuotteita. Unisex-henkisiä vaatteita on tarjolla sekä lapsille että aikuisille, ja kodin mallisto sisältää astioita ja erilaisia kodintekstiilejä.
– JVG on trendikäs, energinen ja katu-uskottava bändi, jonka kanssa on hienoa päästä tekemään yhteistyötä. Löysimme yhdessä JVG:n ja Vallilan kanssa yhteisen sävelen, joka puhuttelee varmasti asiakkaitamme. Nuoret aikuiset ovat perinteisesti asiakasryhmä, joka asioi runsaasti K-Citymarketien ruokaosastoilla, mutta jotka ovat saattaneet jäädä hieman paitsioon pukeutumisen tarjonnan osalta. Nyt pääsemme tarjoamaan asiakkaillemme näyttäviä tuotteita, jotka osuvat moneen makuun. Viisikymppinen K-Citymarket seuraa aikaansa, K-Citymarketin osto- ja myyntipäällikkö Katja Lehtilä sanoo Keskon tiedotteessa.
Vallila on suunnitellut malliston kuosit, joiden pohjalta K-Citymarketin pukeutumisen tiimi on suunnitellut vaatteet. JVG:n Jare ja VilleGalle ovat olleet tiiviisti mukana kuosin ja vaatemalliston suunnittelussa. Vaatteet on suunniteltu sellaisiksi, että niissä on hyvä olla sekä kotona että kaupungilla.
Yhteistyö tuo mieleen S-ryhmän ja Antti Tuiskun Antti Tapani -malliston, joka lanseerattiin viime vuonna. Mallisto saavutti heti ilmestyttyään suursuosion. Myös Prisman myymä mallisto sisältää rentoja unisex-vaatteita, mutta kodintuotteita siihen ei kuulu.
Antti Tapani -vaatemalliston lanseeraukselle ojennettiin alkuvuodesta Effie Awards Finland -kilpailun pääpalkinto, Grand Effie.
Lähde: Kesko