Kauppaketju Tokmannin tuore lifestylebrändi Miny saa omia kivijalkakauppoja, yhtiö tiedottaa. Ensimmäiset Miny-myymälät tulevat Espoon Lippulaivaan ja Jyväskylän kauppakeskus Forum Jyväskylään alkusyksystä.
Tokmanni lanseerasi brändin helmikuussa, ja tähän mennessä tuotteita on myyty Tokmanni-myymälöissä, joista on löytynyt Minyn shop-in-shop-osastoja.
– Olemme Minyn laajenemisesta äärimmäisen innoissamme. Miny ja sen tuotteet ovat saaneet osakseen valtavasti mielenkiintoa. On hienoa, että voimme tuoda lifestylebrändimme seuraavaksi myös omiin liikepaikkoihin Tokmanni-myymälöidemme ulkopuolelle, Tokmannin myynnistä ja toimitusketjusta vastaava johtaja Timo Heimo kertoo tiedotteessa.
– Minyn omiin myymälöihin on tulossa reilusti yli tuhat erilaista tuotetta. Brändi-ilmeeltään Miny-myymälät tulevat olemaan hyvin sukunäköisiä shop-in-shop-osastojen kanssa, hän jatkaa.
Tokmannin tavoitteena on avata uusia Miny-myymälöitä Espoon ja Jyväskylänkin jälkeen. Myös shop-in-shop-osastot halutaan tuoda laajemmin Tokmannin myymäläverkostoon.
– Etsimme parhaillaan Minyn omille myymälöille sopivia liikepaikkoja eri puolilta Suomea. Samalla suunnittelemme avaavamme Minylle shop-in-shop-osastoja lukuisaan nykyiseen Tokmanni-myymäläämme vielä tämän vuoden aikana. Kerromme niistä lisää lähempänä avajaisia.
Noin tuhannen Miny-tuotteen valikoima uudistuu tulevana syksynä.
– Tarjolla on jatkossakin Minyn sloganin mukaisesti "Kaikkea kivaa, mutta ei mitään kallista" – toisin sanoen runsaasti erilaista yllätyksellistä ja mielenkiintoista ostettavaa. Esimerkiksi Minyn kauneudenhoito- ja hiustuotteet sekä korut ovat olleet ilahduttavan suosittuja. Suosion myötä tulemme laajentamaan muun muassa näiden tuotteiden tarjontaa, kertoo Minyn tuotevalikoiman kehittämisestä vastaava valikoimapäällikkö Anu Nevalainen.