Suomalaisten mainostuotantoyhtiöiden eliittiin kuuluva Directors Guild taistelee tänään maanantaina Cannes Lions -pystistä.
DG:n Porschelle tekemä työ ylsi finaaliin Film Craft -sarjassa. DG vastasi Drive2Extremes-nimisen työn Suomen kuvauksista. Toisena kuvauspaikkana oli Abu Dhabi. Mainoksessa oli ideana kuvata Porschen sähköautoa ääriolosuhteissa – Levin kylmyydessä ja Abu Dhabin kuumuudessa – ja osoittaa auton iskukyky erilaisissa paikoissa.
Aiemmin kansainvälinen huipputyö on voittanut The One Show -kilpailussa hopeisen pystin ja useamman palkinnon Cannes Lions -organisaation järjestämässä Dubai Lynx Awardsissa, jossa palkitaan MENA-alueen parhaita töitä.
Directors Guild on voittanut Suomessa useita töitä. Tuotantoyhtiö tunnetaan muun muassa monista Lidlille tehdyistä menestystöistä, joissa luovana toimistona on ollut Folk Finland.