Ulkomainosyhtiö Clear Channelin uusimmassa kampanjassa tuetaan ravintola-alaa, joka on kärsinyt isosti koronapandemiasta. Yrityksen #syöulkona-kampanjassa tarjotaan ravintoloille ilmaista näkyvyyttä pääkaupunkiseudun digitaalisissa mediapinnoissa.
Kampanjaan lähtivät mukaan kaupallisen radion markkinajohtaja Bauer Media sekä ravintolamediat City.fi ja TableOnline.
Kampanjan viestiä vie eteenpäin myös huippukokki Henri Alén, joka on ottanut näkyvästi kantaan ravintola-alan ahdinkoon.
– Toivottavasti saamme nopeasti ravintolat pyörimään ja ihmiset takaisin töihin. Tämä on tärkeää, sillä ravintola-ala on matalapalkka-ala, jonka työntekijät ovat kärsineet koronasta paljon. Ravintolassa syömistä voi pitää kulttuuritekona, ja samalla tuetaan pahasti kärsinyttä alaa sekä sen työntekijöitä, Alén sanoo Clear Channelin tiedotteessa.
Pääkaupunkiseudun ravintoloiden mainoksia julkaistaan mediapinnoissa maksuitta 28. kesäkuuta – 11. heinäkuuta. Kampanjaa varten on myös luotu sivusto, jossa ravintolat voivat jättää oman tervehdyksensä potentiaalisille asiakkailleen.