Uusi mobiilipankkipalvelu SweepBank on ottanut poikkeuksellisen markkinointikeinon käyttöönsä, sillä yrityksen Elämysraha-kampanjassa jaetaan uusille asiakkaille rahaa – myös Suomessa. Kampanja alkaa tänään ja päättyy lokakuun viimeisenä päivänä.
SweepBank tiedottaa, että pankki maksaa jokaiselle uudelle asiakkaalleen 20 euroa tilille. Tavoitteena on saada kuluttajat tukemaan ravintoloita, kulttuuria ja taidetta saadakseen yhteiskunnan pyörät pyörimään.
– Kyseessä on totta kai markkinointiteko, mutta halusimme omalta osaltamme myös tukea yhteiskunnan elpymistä vaikean korona-ajan jälkeen. On myös meidän intressimme, että talous elpyy ja ihmiset pääsevät jälleen viettämään aktiivista elämää kulttuurin ja tapahtumien parissa. SweepBank on pankkipalvelu aktiivisille ja elämyksistä nauttiville ihmisille, kertoo SweepBankin omistavan Ferratum Bankin CCO ja varatoimitusjohtaja Julie Chatterjee tiedotteessa.
SweepBankin strategiaan kuuluu vahvasti yhteiskunnallinen vaikuttavuus. Pankki haluaa osaltaan vähentää muovin käyttöä, minkä takia yritys lanseeraa pian virtuaalisen pankkikortin.
Pankin tavoitteena on kehittyä kokonaisvaltaiseksi palveluiden tarjoajaksi, jonka sovelluksella pystyy hoitamaan kaiken rahaan ja aktiiviseen elämään liittyvät tarpeet. Strategiaan kuuluu vahvasti asiakkaiden rooli palvelujen kehittämisessä.
– Haluamme mullistaa sen, miten pankit palvelevat asiakkaitaan ja ovat mukana näiden elämässä. Otamme asiakkaat osaksi palveluidemme kehittämistä, että he voivat aidosti kokea sen omakseen, Chatterjee jatkaa.