Markkinointiviestintätoimisto LM Someco jakaa tänä vuonna isot bonukset työntekijöilleen kannustinjärjestelmänsä mukaisesti. Toimisto tiedottaa yltäneensä vahvaan viime vuoteen, jossa liikevoittoa kertyi reilut 900 000 euroa. Tilikauden tuloksesta 10 prosenttia jaetaan työntekijöiden kesken.
– Ilman LM Somecolaisten rautaista osaamista, luovaa uudistumiskykyä, yhdessä tekemisen asennetta sekä asiakkaidemme luottamusta ja uskoa tulevaisuuteen emme olisi tässä tilanteessa, kiittelee toimitusjohtaja Sam Hansén (kuvassa) tiedotteessa.
LM Someco on rekrytoinut viimeisen vuoden aikana 12 osaajaa, ja yritys työllisti vuoden lopussa 61 henkilöä.
– Erilaisten osaajien liittyminen tiimiin on tärkeää. Brändinrakennuksen mahdollisuudet ovat yhä moninaisemmat, ja strategianamme on tarjota asiakkaalle 360-palvelupaletti. Jokainen pienikin teko rakentaa brändiä, joiden tekemisiä ja sanomisia arvioidaan jatkuvasti, Hansén jatkaa.
Vuonna 2021 LM Somecon liikevaihto oli 6,6 miljoonaa euroa ja myyntikate 4,9 miljoonaa euroa. Liikevoittoprosentti oli 19 prosenttia.
Toimisto kertoo panostaneensa suunnitelmallisesti digimedian suunnitteluosaamisen parantamiseen muun muassa rekrytointien avulla.
– Vuoden 2021 aikana näimme entistä selkeämmin asiakkaiden kaipaavan kumppania, joka pystyy laaja-alaisesti tarjoamaan digitaalisen markkinoinnin osaamista. Asiakkaamme arvostavat sitä, että sisällöt ja mediastrategia suunnitellaan ja ostetaan sekä tuloksista opitaan yhtenäisessä tiimissä, jossa tietoa ja osaamista jaetaan saumattomasti.
LM Somecon uusiin asiakkaisiin kuuluvat muun muassa Auratum, Eckes-Granini ja Visit Naantali. Muita asiakkaita ovat muun muassa Orkla Suomi, Toyota, Raisio, Metso Outotec.