Brändit

Veikkaus solmi ensimmäisen yksilöurheilijan yhteistyösopimuksen seiväshyppääjä Wilma Murron kanssa

20.1.2025 17:02
Mikko Perttunen
Tammikuussa alkavan brändikampanjan takana on Nitro.

Veikkaus on solminut monivuotisen yhteistyösopimuksen seiväshyppääjä Wilma Murron kanssa. Murto on muun muassa Euroopan mestari vuodelta 2022.

– Wilma Murto on Suomen suosituin urheilija ja upea esikuva monelle. Olemme erittäin innoissamme päästessämme tekemään yhteistyötä hänen kanssaan. Juuri Murto oli se suomalaisurheilija, jonka kanssa halusimme solmia Veikkauksen ensimmäisen yksilöurheilijan kanssa tehdyn yhteistyösopimuksen, Veikkauksen henkilöstö- ja viestintäjohtaja Reija Laaksonen kertoo tiedotteessa.

MAINOS

Veikkaus on myös sopinut markkinointiyhteistyöstä muusikko Samu Haberin sekä tanssitaiteilija ja koreografi Atte Kilpisen kanssa.

Yhteistyön myötä Murto, Haber ja Kilpinen nähdään Veikkauksen tammikuussa alkavassa brändikampanjassa. Kampanjan luovan idean takana ovat Nitro ja Eka Ruola.

– Wilma Murto, Samu Haber ja Atte Kilpinen ovat täydelliset brändilähettiläät, sillä heidän tarinansa henkivät samoja arvoja, jotka ohjaavat myös Veikkauksen toimintaa - halua tehdä asiat aina vaan paremmin. Me uskomme, että parempaan pääseminen vaatii rohkeutta, yhdessä tekemisen voimaa ja kykyä välittää toisistamme, Laaksonen kuvailee.