Viime vuonna yhdistymisestä sopineet viestintätoimistot Kaiku Helsinki ja Cocomms ovat päässeet yhdistymisprosessinsa loppusuoralle, ja toimistot ottavat nyt käyttöönsä uuden nimen ja brändin. Jatkossa yritys toimii Kaiku-nimellä ja brändillä. Yhdistymisuutisen jälkeen yritys toimi nimellä Kaiku Helsinki Cocomms.
Merkittävä osa yrityksen liikevaihdosta tulee kansainvälisiltä asiakkailta, ja kansainvälisissä yhteyksissä toimisto käyttää nimeä Kaiku Group.
Yhdistymisprosessin aikana yrityksessä on pohdittu tarkkaan, mitä Kaiku-brändi pitää sisällään.
– Uskomme, että muutoksissa menestyvät ne organisaatiot, jotka ovat ihmisiksi. Se tarkoittaa avointa viestintää, vastuullisia tekoja ja osallistumista omaan toimintaan liittyvään yhteiskunnalliseen keskusteluun. Haluamme Kaiussa paitsi elää tällaisten arvojen mukaan myös auttaa asiakkaitamme rakentamaan parempaa huomista – niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin, kiteyttää Kaiun toimitusjohtaja Pete Saarnivaara tiedotteessa.
Yhdistymispäätöksen jälkeen yritys kertoi tavoitteekseen nousta Suomen ykköstoimistoksi. Viime vuonna noin kuuden miljoonan euron liikevaihdon tehnyt toimisto työllistää noin 50 henkilöä. Aiemmin tänä vuonna yritys kertoi valinneensa uudeksi hallituksen puheenjohtajakseen Pauli Aalto-Setälän.