Markkinoinnin moniosaaja, pitkään bisnesmaailmassa marinoitunut Ville Tolvanen on B2B-markkinointiin erikoistuneen Brandkindin uusi hallituksen puheenjohtaja, toimisto tiedottaa.
Tolvanen on kova löytö toimistolta, joka etsi avoimella haulla uutta puheenjohtajaa. Tolvanen tunnetaan digitaalisuuden puolestapuhujana ja räväkkänä bisnesmaailman toimijana, joka on perustanut muun muassa Digitalist-verkoston. Aiemmin Tolvanen toimi Digitalist Groupin toimitusjohtajana. Mainostoimistotaustaa häneltä löytyy PSH:stä.
– Kansainvälisen B2B-sektorin asiakaskunta, jota tuemme markkinoinnissa ja myynnin edistämisessä, teki taas viime vuonna tulosta reilusti yli 40 miljardin euron edestä. Meillä on tärkeä rooli osana sitä ekosysteemiä, joka mahdollistaa suomalaisen ja pohjoismaisen teollisuuden kasvun ja kehityksen. Tolvasen avulla Brandkindin on mahdollista tavoitella yhä suurempia pelikenttiä ja auttaa osaamisellaan entistä laajemmin teollisuus- ja teknologiayrityksiä heidän maailmanvalloituksissaan, sanoo toimitusjohtaja ja pääomistaja Marja Peltola tiedotteessa.
Brandkind toimii useiden suurten suomalaisten vientiyhtiöiden kumppanina. Asiakkaisiin kuuluvat muun muassa ABB, Metsä Fibre, Metso Outotec, iLOQ ja Glaston.