Markkinointitoimisto Grapevine tiedottaa vaihtavansa toimitusjohtajaa. Yrityksen perustaja ja pääomistaja Marika Siniaalto jättää toimitusjohtajan saappaat, joihin hyppää toimiston operatiivisena johtajana työskennellyt Tero Heittola.
– Grapevine on viime aikoina kehittynyt ja kasvanut huimaa vauhtia. Paljon on tapahtunut vuosien varrella – olemme muuttuneet, mukautuneet ja muuttaneet useamman kerran. Nyt on taas aika uudistua, Siniaalto sanoo tiedotteessa.
Siniaalto on tehnyt Grapevinesta maineikkaan toimiston. Tänä vuonna Grapevine palkitiin Vuoden Toimisto -kisassa Suomen parhaana pienenä markkinointiteknologiatoimistona. Koronasta huolimatta yrityksen viime vuosi oli menestys, sillä myyntikate kasvoi noin 13 prosentilla ja liikevaihto noin viidellä prosentilla.
Siniaalto toimii jatkossa Grapevinen asiakaskokemusjohtajana.
Uuden toimitusjohtajan Heittolan tärkeimpiin tehtäviin kuuluu työntekijäkokemuksen kehittäminen.
– Grapevinen kulttuuri teki minuun syvän vaikutuksen. Täällä ymmärretään, että kaikki asiantuntijatyö on ensisijaisesti palvelutyötä. Ja että tyytyväinen, motivoitunut asiantuntija on elinehto hyvälle asiakaspalvelulle. Se on perusta, jonka päälle kasvu ja kannattavuus rakentuu, sanoo Heittola, joka on työskennellyt Grapevinella viime tammikuusta lähtien.