Sisältö-, viestintä- ja markkinointitoimisto Era Content on nimittänyt Elina Karemon uudeksi sisältöjohtajaksi.
Karemo on viimeiseksi toiminut yksityisyrittäjänä ja sitä ennen copywriterina Mirum Agencyssa. Karemolla on myös pitkä lehtitausta tuottajan, toimitussihteerin ja toimittajan rooleissa eri aikakauslehdissä.
"Vain vahvimmat tarinat, oivaltavimmat kiteytykset ja selkeimmät viestit synnyttävät muistijäljen."
– Kun mietit tänään näkemiäsi tekstejä ja kuvia, mitä niistä muistat? Viestitulvasta erottuminen on vaikeaa, mutta juuri se tekee sisältömarkkinoinnin tekemisestä kiinnostavaa. Vain vahvimmat tarinat, oivaltavimmat kiteytykset ja selkeimmät viestit synnyttävät muistijäljen, Elina Karemo pohtii tiedotteessa.
Erassa tehdään sisältöjä some-postauksista ja uutiskirjeistä aina podcasteihin, printtilehtiin ja laajoihin kampanjakokonaisuuksiin. Eran operatiivinen johtaja Tuomas Littunen muistuttaa tiedotteessa, että laadukkaan työn tekeminen vaatii jatkuvaa uudistumista ja näkökulmien pallottelua.
– Elinan kokemus mediasta, asiakastyöstä, mainostoimistomaailmasta ja yrittäjyydestä on juuri sopiva yhdistelmä, Littunen toteaa.