Media

MTV parantaa mainosten kohdennettavuutta osana uudistettua strategiaansa – muutosneuvotteluiden jälkeen vähennystarve yli 20 henkilöä

6.10.2023 7:53
Mikko Perttunen
Tällä hetkellä yhtiön liiketoiminta on tappiollista.

MTV Oy aloitti muutosneuvottelut 15.8. Muutosneuvottelut käynnistettiin taloudellisista, tuotannollisista sekä toimintojen uudelleenorganisoimistarpeesta johtuvista syistä.

Alun perin MTV Oy:n neuvotteluesityksessä henkilöstön vähennystarve oli 45. Alkuperäistä vähennystarvetta saatiin pienennettyä muun muassa vähentämällä merkittävästi ulkoisen työvoiman käyttöä ja osa-aikaistamalla. Muutosneuvotteluiden jälkeen lopullinen vähennystarve MTV:n henkilöstöstä on 23,5, joka voi muuttua vielä, ellei tarjottuja uusia työtehtäviä oteta vastaan.

MTV:n liiketoiminta on tällä hetkellä tappiollista.

Mediayhtiö on nyt uudistanut strategiansa ja vahvistaa digitaalista osaamistaan sekä sen mahdollisuuksia kuluttajille ja mainostaja-asiakkaille. Strategia sisältää muun muassa vahvan suoratoistopalvelun kehittämisen ja mainosten kohdennettavuuden parantamisen sekä suoratoisto- että lineaarikatselussa.

Muutosneuvottelujen keskeinen tavoite oli vauhdittaa strategian toimeenpanoa.

MAINOS
MAINOS
MAINOS