Väestöliiton Kaikki on perheestä -kampanja valloitti viime viikolla Helsingin, Turun, Tampereen ja Oulun katukuvan.
Kampanjan tavoitteena on nostaa esiin perheiden merkitys ja kerätä varoja Väestöliiton työhön perheiden hyväksi. Kampanjalla vedotaan lahjoitusten saamiseksi Väestöliiton vanhemmuutta ja perheitä tukevan maksuttoman Perhepulma-palvelun hyväksi.
Väestöliiton tiedotteessa kerrotaan, että Kaikki on perheestä -kampanja nostaa esille perhe-elämään liittyviä erilaisia ajatuksia ja tunteita. Arki ei ole aina pelkkää onnea ja iloa: Pohjimmiltaan kaikki on perheestä.
Helsingin Musiikkitalolla viesti Lapsiarki on perheestä – Tulevaisuus on perheestä – Kaikki on perheestä saavutti myös vastapäisen eduskuntatalon päätöksentekijät.
Kampanjan viesti ja ilme on mainostoimisto TBWA\Helsingin suunnittelema.
– Olemme äärimmäisen ylpeitä siitä, että pääsemme osallistumaan arvokkaaseen työhön kaikenlaisten perheiden puolesta. On hienoa, että Väestöliitto on avoimin mielin lähtenyt kanssamme rakentamaan varainhankinnan konventioita rikkovaa kampanjaa, joka nostaa oivaltavasti esiin perhe-elämän monet puolet aidosti erottuvalla tavalla, TBWA:n luova suunnittelija Juha Snellman toteaa tiedotteessa.
Clear Channel puolestaan vastasi ulkomainonnan näkyvyydestä.
– Yhteistyö Väestöliiton kanssa on konkreettinen keino meille tuoda apua perheille, jotka sitä todella tarvitsevat. Haluamme palvella yhteiskuntaa vastuullisesti ja vaikuttaa positiivisesti meitä ympäröivään maailmaan – siten arvokkaan Kaikki on perheestä -kampanjan yhteistyökumppanuus sopii erinomaisesti olemassaolon tarkoitukseemme olla A Platform for Brands & A Platform for Good, Clear Channelin brändi- ja markkinointipäällikkö Nina Myllyharju toteaa tiedotteessa.