Sallan kunnan Salla 2032 -kampanjan mitalisade sai jatkoa viime viikolla, kun tällä kertaa työ vei pystejä arvostetussa The One Show’ssa New Yorkissa. One Show on perinteikäs mainonnan, suunnittelun ja digimarkkinoinnin kansainvälinen kilpailu.
Salla 2032 -kampanjan taustalla ovat rovaniemeläinen markkinointitoimisto House of Lapland ja brasilialainen luova toimisto Agencia Africa. Kampanja on voittanut lukuisia pystejä kansainvälisissä kilpailuissa, kuten muun muassa Cannes Lionsissa ja D&AD:ssa.
Työ voitti One Show’ssa neljä kultaa, kaksi hopeaa ja kaksi pronssia. Lisäksi kampanja sai kaksi kunniamainintaa. Kultaa tuli sarjoissa Public Relations, Integrated ja Direct Marketing, jossa työ juhli kahdesti.
Salla 2032 oli ehdolla myös CMO Pencil -sarjassa, mutta voitto karkasi Googlelle.
Suomalaisista kilpailussa palkittiin myös tuotantoyhtiö Directors Guild, joka tuotti Porschen Drive 2 Extremes -mainosfilmin. Filmi voitti hopeaa sarjassa Moving Image Craft.
Kilpailun suurin menestyjä oli luova toimisto Leo Burnett Chicago, jonka Change the Refille suunnittelema The Lost Class -kampanja voitti 20 kultaa, neljä hopeaa ja viisi pronssia sekä sai seitsemän kunniamainintaa.