Vuosi 2023 lähestyy loppuaan, joten kokosimme yhteen MarkkinointiUutisten vuoden luetuimmat jutut.
Vuoden luetuin artikkeli käsitteli uuden alennusmyyntilain vaikutusta Black Friday -tarjouksiin. Suosittuja olivat myös Diili-finalisti Tiina Räisäsen rekrytoinnista ja TBWA\Helsingin strategiajohtaja Markus Niemisen lähdöstä kertovat uutiset.
4. Uuteen helsinkiläisravintolaan ovat päivällä tervetulleita vain jäsenet (marraskuu)
5. Finnairin mainos äänestettiin Vuoden huiputukseksi: “Oppikirjaesimerkki viherpesusta” (huhtikuu)
6. Ivalo Creativen uusi luova johtaja Inker-Maaria Ketonen uskoo luovuuteen ja ansaittuun mediaan (tammikuu)
7. Fazer luottaa Hesarin etusivulla lähes pelkkään väriin (joulukuu)
9. Juha-Petteri Kukkonen palaa mainosmaailmaan: osti osuuden Sherpasta (tammikuu)
10. Avidly uudisti luovan työn johtamisen mallinsa: tässä ovat toimiston kuusi luovaa johtajaa (tammikuu)