UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Kauppa
Digitaalisuus
Tuore tutkimus: Tunnetulla taustamusiikilla voi olla iso vaikutus kaupan myyntilukemiin
9.2.2021 14:40
Tunnetun taustamusiikin soittaminen vahvistaa yrityksen brändiä ja lisää asiakkaiden viihtyvyyttä kaupassa.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Tee-se-itse-tekijät nostivat rautakaupan myyntiä
5.2.2021 15:25
Koronapandemia näkyi negatiivisesti ammattiasiakaskaupassa.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Ruokakaupan myynti kasvoi jyrkästi – tämä tuoteryhmä teki isoimman nousun
5.2.2021 13:00
Etenkin koronaviruspandemia vaikutti ruokakaupan myynnin kasvuun.
Toni Rajamäki
Brändit
Suomalaisessa kaurameijerissä tehdään tuotteita, joita aiotaan viedä tulevaisuudessa maailmalle – uusin sopimus kymmenkertaisti tuotannon
4.2.2021 13:55
Mö Foods haluaa tehdä markkinoiden parhaimman makuiset kaurajogut ja lähteä ulkomaille.
Toni Rajamäki
Brändit
Suomalaisbrändit kehittelivät uudenlaisen liiketoimintamallin – Makia “valtasi" Finlaysonin myymälän
4.2.2021 9:55
Makia ja Finlayson kokeilevat uudenlaista yhteistyömallia Tampereella.
Toni Rajamäki
Brändit
Fazer kehitti poikkeuksellisen leipäpakkauksen – "Kuluttajat analysoivat tuotteen kokonaisuutta aivan uudella tavalla"
3.2.2021 13:25
Ympäristöystävällisestä pakkauksesta neljäsosa on kaurankuorta.
Toni Rajamäki
Brändit
Verkkokauppaan keskittynyt Hobby Hall palaa vanhaan ja avaa kivijalkaliikkeen Vantaalle
29.1.2021 15:55
Yhtiö avaa kivijalkaliikkeen uudelleen Vantaan Tammistoon.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Historiallisen tuoteinnovaation suosio lähti uuteen nousuun koronavirustilanteen takia – "Kasvua 200 prosenttia"
28.1.2021 19:40
Ihmisten pysyminen kotona on ollut eduksi lukuisille tuotteille.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Muotikaupalla oli hankala vuosi: Vaatteiden kivijalkakauppa romahti lähes 700 miljoonalla eurolla
28.1.2021 16:50
Muotikaupalla on takanaan surkea vuosi. Kodintekniikka puolestaan kukoisti.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Danske Bankin arvio luo optimismia markkinoijille: Palkansaajien ostovoima nousee
27.1.2021 18:55
Danske Bank ennakoi vuoden 2021 olevan kotitalouksille ja markkinoijille myönteinen.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Lidl tutki ihmisten kuntoilutottumuksia ja teki tärkeän havainnon – yritys panostaa yhä vahvemmin urheilutarvikemyyntiin
27.1.2021 16:45
Päivittäistavarakauppaketju Lidl sanoo, että etenkin nuoret ovat löytäneet kotikuntoilun.
Toni Rajamäki
Brändit
Suomalainen suklaatehdas yrittää valloittaa Keski-Euroopan markkinat uudella allergiavapaalla tuotteellaan
26.1.2021 18:55
Dammenbergin kaurakaakaolevite on saanut positiivisen vastaanoton ulkomailla.
Toni Rajamäki
Brändit
Fafi: B2b-myynti koitui suomalaisyritys Metsä/Skogenin pelastukseksi
22.1.2021 17:35
Metsä/Skogen keksi uuden liikeidean, joka kasvatti yrityksen joulumyyntiä 60 prosentilla.
Toni Rajamäki
Brändit
Moni suomalaisyritys hinnoittelee väärin, koska ymmärrys ostajan suhtautumisesta hintaan puuttuu – parhaat hintapäätökset tehdään tietoon perustuen
21.1.2021 13:00
On kannattavampaa tehdä useita pieniä hinnanmuutoksia kuin yksi iso, sanoo tutkija Outi Somervuori. Ostajat eivät reagoi kovinkaan paljon alle viiden prosentin hinnankorotuksiin.
Iina Kansonen
Ilmiöt
Korona sanelee myös tämän vuoden kuluttajatrendit: ruoan verkkokauppa jatkaa kasvuaan
21.1.2021 11:30
Koronavuonna 2020 ruokakaupassa näkyi kaksi selkeää trendiä: ruoka ostettiin yhä useammin verkosta ja kuluttajat kiinnostuivat entistä enemmän terveellisistä elämäntavoista.
Toni Rajamäki
Edellinen
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.