UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Markus Nieminen
Kolumni
Kerää, jalosta, paketoi, jakele – markkinoinnissa on kyse arvosta, ei tarinankerronnasta
Jotta yritys voi toimia markkinoilla kannattavasti, on sen tunnistettava, missä arvoa on ja miten sitä voi kerätä. Menstyneimmät ymmärtävät kasvattaa arvoa paketoimalla sitä oikein ja jakelemalla sitä muita paremmin, kirjoittaa Markus Nieminen.
Markus Nieminen
Kolumni
Ensi vuonna yritykset jaetaan auttajiin ja ahneisiin – nyt voit valita, kumpaan joukkoon sinun yrityksesi kuuluu
Näinä aikoina yritysten on äärimmäisen tärkeää kuunnella ja auttaa ihmisiä. Tulevina kuukausina on mahdollista rakentaa kuluttajan luottamusta yritykseen enemmän kuin millään televisiomainoksella tai kalvosulkeisella voisi tehdä, kirjoittaa Markus Nieminen.
Markus Nieminen
Kolumni
Kriisinkestävän organisaation reseptissä sekoittuvat perusasiat, uuden synnyttäminen ja johtaminen
Kun kriisi iskee, organisaatio usein sulkeutuu ja avoin kommunikaatio lakkaa, vaikka kriisistä selvitäkseen pitäisi toimia juuri päinvastoin, kirjoittaa Markus Nieminen.
Markus Nieminen
Kolumni
Cannesissa luovuus ei ole tuloksellista, ja se on ongelma
Englantilaisen tutkimuksen mukaan tuloksellisuutta alkaa löytyä Cannesissa vasta pronssileijonalla palkittujen töiden joukosta. Tämä tarkoittaa sitä, että kaikkein parhaiten palkitut työt ovat vain mainostaidetta, kirjoittaa Markus Nieminen.
Markus Nieminen
Kolumni
Nämä kolme tekoa voivat tutkitusti pelastaa yrityksen laskusuhdanteessa – markkinoinnilla merkittävä vaikutus
Äkillinen hintojen laskeminen laskusuhdanteessa voi heikentää brändiä ja vaikeuttaa hinnoittelua tulevaisuudessa, muistuttaa Markus Nieminen.
Markus Nieminen
Kolumni
Ideoiden keksiminen ei ole jumalan antama kyvykkyys – tärkeämpää on ideoiden tuottaminen, ja se on tiimityötä
On vanhanaikaista ajatella, että toimiston luova sankari keksii huippuideoita ylhäisessä yksinäisyydessään. Ideoiden tuottaminen on prosessi ja koko organisaation tehtävä, kirjoittaa Markus Nieminen.
Markus Nieminen
Kolumni
Menestyneimmät yritykset eivät sorru näihin markkinoinnin self-help-ohjeisiin – älä sinäkään
Yhden markkinointitoimenpiteen radikaali suosiminen on vähän kuin harrastaisi seksiä vain lähetyssaarnaaja-asennossa: mahdollisuuksia hukataan ja eikä kaikkea potentiaalia saada hyödynnettyä, kirjoittaa Markus Nieminen.
Markus Nieminen
Kolumni
Rohkeus ei kuulu kulmahuoneeseen
Tiedätkö, mikä on tyhmin asia, mitä olen palaverissa kuullut? Se, kun aikuiset ihmiset kehottavat muita olemaan rohkeita, kirjoittaa Markus Nieminen.
Markus Nieminen
Kolumni
Metaversumi murtaa identiteettisi – Nike myy jo virtuaalivaatteita selvittääkseen tulevan kuluttajasukupolven tarpeita
Kun kuluttajan ulkonäön, osaamisen ja taustan merkitys muuttuu radikaalisti, on markkinointikin ajateltava uusiksi, kirjoittaa Markkinointiuutisten uusi kolumnisti Markus Nieminen.
Markus Nieminen
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.