UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Sponsorointi
Brändit
Brändien kannanotto vauhditti jalkapallon Superliigan kaatumista
22.4.2021 11:20
Brändit eivät olleet mielissään uudesta jalkapallosarjasta, joka kuoli yhtä nopeasti kuin se syntyikin.
Toni Rajamäki
Kolumni
Kaikkien alojen markkinoijat, liittykää yhteen!
24.3.2021 8:15
Markkinointikentän pitää yhdistyä, jotta ala voi kehittyä, kirjoittaa Ossi Ahto.
Ossi Ahto
Ilmiöt
Sponsorointiin investoitiin viime vuonna reilut 200 miljoonaa euroa, kulttuurisponsoroinnissa karmea lasku
23.3.2021 11:20
Sponsorointi-investointeja tehtiin selvästi vähemmän kuin vuotta aiemmin.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Urheiluun liittyvä vaikuttajamarkkinointi on kasvussa, koska brändit voivat saada siitä moninkertaisen hyödyn
18.3.2021 16:20
Urheilijoilla on sitoutunut seuraajaryhmä, mikä tekee vaikuttajamarkkinoinnista keskimääräistä tehokkaampaa.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
10.fi selvitti: Osaaminen ja tulosten mittaaminen suurimpana haasteena urheilusponsoroinnissa
18.3.2021 11:00
Sosiaalisesta mediasta on tullut tärkein kanava urheilusponsoroinnissa.
Toni Rajamäki
Media
Tässä ovat LinkedInin tämän hetken suosituimmat suomenkieliset sivut
4.3.2021 11:55
Julkiset organisaatiot ovat keränneet suosiota LinkedInissä.
Toni Rajamäki
Brändit
Kimi Räikkönen jatkaa maailmalla menestyneen oululaisyrityksen brändilähettiläänä
24.2.2021 7:00
F1-mestari jatkaa yhteistyötään suomalaisen iLOQin kanssa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Asiantuntija kertoo, miksi markkinoijien täytyy ottaa e-urheilu vakavasti
23.2.2021 7:00
E-urheilu tarjoaa markkinoijille mielenkiintoisia mahdollisuuksia.
Toni Rajamäki
Brändit
Purjehtija Ari Huuselan ja Starkin yhteistyö valittiin vuoden sponsorointiteoksi – katso tästä kaikki palkitut
19.2.2021 12:30
Palkintoja jaettiin yhdeksässä kategoriassa.
Toni Rajamäki
Kolumni
Miksi markkinointijohtaja saa kenkää?
5.2.2021 10:50
Markkinointijohtajien pitäisi hallita etenkin isot kokonaisuudet ja kehittyä maailman mukana, kirjoittaa CMO Ossi Ahto.
Ossi Ahto
Brändit
Teemu Pukki syrjäyttää pikkupojan ikonisessa näkkäripaketissa – Dream Team -kampanjalla halutaan vaikuttaa lasten liikkumiseen
1.2.2021 10:00
Jalkapalloilija Teemu Pukin naama koristaa jatkossa Koulunäkki-pakettia.
Toni Rajamäki
Edellinen
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.