UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Sponsorointi
Kolumni
Brändeiltä tuli löysät housuihin olympialaisten alla
27.1.2022 11:40
Brändeiltä on puuttunut rohkeutta ihmisoikeusrikkomuksista syytetyn Kiinan järjestämien olympialaisten alla, kirjoittaa MarkkinointiUutisten toimittaja Toni Rajamäki.
Toni Rajamäki
Brändit
Porsche kiinnitti tennistähti Emil Ruusuvuoren brändilähettilääkseen
14.1.2022 9:30
Ennestään Porschea edustaa muun muassa suomalainen tennislegenda Jarkko Nieminen.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Voiko Suomesta edetä Barcelonan ja Manchester Cityn kaltaisten suurseurojen kaupallisen puolen johtotehtäviin?
13.1.2022 10:50
Monet suomalaiset haaveilevat työskentelystä maailman suurimpien urheilubrändien leivissä, mutta vain harvalla riittää rahkeet unelman toteuttamiseen.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Viime vuoden suosituimmat suomenkieliset LinkedIn-sivut listattu – Ari Huusela Ocean Racing valtasi ykkössijan
11.1.2022 10:05
Huuselan ja Starkin yhteistyö voitti viime vuonna Vuoden sponsorointiteko -palkinnon.
Toni Rajamäki
Brändit
Espanjalainen autobrändi tekee itseään Suomessa tunnetuksi padelin avulla
17.12.2021 10:10
CUPRA on keskittynyt vahvasti urheilusponsorointiin. Brändi kuuluu muun muassa FC Barcelonan kumppaneihin.
Toni Rajamäki
Brändit
Tampereen Kannen areenan uusi sponsorinimi selvillä
19.11.2021 13:15
Nokia lähti uuden monitoimiareenan nimisponsoriksi.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Miten Qatarin “kauhukisojen” yhteistyökumppanien pitäisi toimia? Asiantuntija Erkko Simsiön mukaan brändeille ei ole yhtä oikeaa toimintamallia
7.10.2021 9:15
Jalkapallon MM-kisojen ympärillä on riittänyt kohuja, jotka ovat saaneet sponsorit varpailleen.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Yksilöurheilijat ovat yhä useammin vaikuttajia, jotka rahoittavat uraansa somemarkkinoinnilla – ja se tarjoaa brändeille isoja mahdollisuuksia
28.9.2021 8:55
Monet suomalaiset yksilöurheilijat tienaavat jopa kymmeniä tuhansia euroja sosiaalisen median avulla.
Toni Rajamäki
Brändit
Näin syntyi Starkin ja Ari Huuselan menestyksekäs yhteistyö, joka palkittiin Vuoden sponsorointitekona
11.8.2021 9:40
Moniulotteinen markkinointikokonaisuus toi puu- ja rakennustarvikebrändille kovia tuloksia.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Suomalaisyritykset eivät tue hanakasti e-urheilujoukkueita, mutta kehitystä tapahtuu koko ajan – “Yhteistyökumppanuuksien luominen on vielä tällä hetkellä hankalaa”
5.8.2021 12:35
Suomalaispelaajien saama korvaus on yleensä ottaen nimellistä, sanoo SEUL:n Miika Pulkkinen.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Miten olympiamenestys näkyy urheilijan sponsorineuvotteluissa? Näin kommentoi Tokiossa pronssia uineen Matti Mattsson manageri Sami Hautaniemi
4.8.2021 15:30
Mattssonin kohdalla saatetaan puhua jo kuusinumeroisista sponsorituloista.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Lukuisat brändit haluavat sponsoroida suomalaiskoripalloilija Awak Kuieria, joka solmii nuoresta iästään huolimatta merkittävän kokoisia kumppanuuksia
27.5.2021 14:50
Kuier aloittaa WNBA-uransa Dallasissa tällä viikolla.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
MarkkinointiKollektiivin kysely: markkinointialan työntekijöiltä vaaditaan etenkin näitä taitoja tulevaisuudessa
26.5.2021 11:40
Data- ja analytiikkataidot korostuvat entisestään tulevaisuudessa, uskovat alan ammattilaiset.
Toni Rajamäki
Brändit
Lidl Suomesta Leijonien uusi pääyhteistyökumppani
21.5.2021 12:35
Lidl tukee monivuotisella sopimuksellaan pelaajien terveellistä elämäntapaa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Asiantuntija vinkkaa: Näillä keinoilla onnistut vaikuttajamarkkinoinnin tekemisessä
3.5.2021 12:05
Hanna Vartiaisen mukaan vaikuttajamarkkinoinnin pitäisi integroitua kokonaisvaltaisesti markkinointisuunnitelmaan.
Toni Rajamäki
Brändit
Brändien kannanotto vauhditti jalkapallon Superliigan kaatumista
22.4.2021 11:20
Brändit eivät olleet mielissään uudesta jalkapallosarjasta, joka kuoli yhtä nopeasti kuin se syntyikin.
Toni Rajamäki
Kolumni
Kaikkien alojen markkinoijat, liittykää yhteen!
24.3.2021 8:15
Markkinointikentän pitää yhdistyä, jotta ala voi kehittyä, kirjoittaa Ossi Ahto.
Ossi Ahto
Ilmiöt
Sponsorointiin investoitiin viime vuonna reilut 200 miljoonaa euroa, kulttuurisponsoroinnissa karmea lasku
23.3.2021 11:20
Sponsorointi-investointeja tehtiin selvästi vähemmän kuin vuotta aiemmin.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Urheiluun liittyvä vaikuttajamarkkinointi on kasvussa, koska brändit voivat saada siitä moninkertaisen hyödyn
18.3.2021 16:20
Urheilijoilla on sitoutunut seuraajaryhmä, mikä tekee vaikuttajamarkkinoinnista keskimääräistä tehokkaampaa.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
10.fi selvitti: Osaaminen ja tulosten mittaaminen suurimpana haasteena urheilusponsoroinnissa
18.3.2021 11:00
Sosiaalisesta mediasta on tullut tärkein kanava urheilusponsoroinnissa.
Toni Rajamäki
Media
Tässä ovat LinkedInin tämän hetken suosituimmat suomenkieliset sivut
4.3.2021 11:55
Julkiset organisaatiot ovat keränneet suosiota LinkedInissä.
Toni Rajamäki
Brändit
Kimi Räikkönen jatkaa maailmalla menestyneen oululaisyrityksen brändilähettiläänä
24.2.2021 7:00
F1-mestari jatkaa yhteistyötään suomalaisen iLOQin kanssa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Asiantuntija kertoo, miksi markkinoijien täytyy ottaa e-urheilu vakavasti
23.2.2021 7:00
E-urheilu tarjoaa markkinoijille mielenkiintoisia mahdollisuuksia.
Toni Rajamäki
Brändit
Purjehtija Ari Huuselan ja Starkin yhteistyö valittiin vuoden sponsorointiteoksi – katso tästä kaikki palkitut
19.2.2021 12:30
Palkintoja jaettiin yhdeksässä kategoriassa.
Toni Rajamäki
Kolumni
Miksi markkinointijohtaja saa kenkää?
5.2.2021 10:50
Markkinointijohtajien pitäisi hallita etenkin isot kokonaisuudet ja kehittyä maailman mukana, kirjoittaa CMO Ossi Ahto.
Ossi Ahto
Edellinen
Seuraava
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.