UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Santtu Kottila
Mediamyynti ja kumppanuudet
Kolumni
Gigantti antoi meille kullanarvoisen opetuksen myynnistä ja markkinoinnista, mutta kuunteleeko kukaan?
Luottamuksen voi menettää hetkessä, kuten Gigantille kävi. Oppi on yksinkertainen mutta yllättävän vaikea: älä kuseta, kirjoittaa Santtu Kottila.
Santtu Kottila
Kolumni
Keisarilla ei ole vaatteita: Vuoden Toimisto on täysin turha kilpailu, jolle asiakkaat naureskelevat
14 kategoriaa, yli 40 finalistia ja iso kasa ”voittajia”, mille asiakkaissa ei anneta arvoa, kirjoittaa Santtu Kottila Vuoden Toimisto -kilpailusta.
Santtu Kottila
Kolumni
Suurin kaikista on luovuus
Luovuus on markkinoinnin tärkein voima, kirjoittaa MarkkinointiUutisten kolumnisti Santtu Kottila.
Santtu Kottila
Kolumni
Herätys Sanoma, Alma, muut kotimaiset mediat ja Medialiitto! Twitterin sekoilu on lapasyöttö, mutta kuka laittaisi sisään?
Kotimaisella medialla on nyt iskun paikka, kun mediaympäristön laatu on noussut puheenaiheeksi, kirjoittaa Santtu Kottila.
Santtu Kottila
Kolumni
Hukuin datan, teknologian ja mittaamisen aallokossa, mutta myrskyn keskeltä löytyi tuttu pelastuslautta
Tuulet ovat kääntymässä kohti brändimarkkinoinnin uutta tulemista, kirjoittaa Santtu Kottila.
Santtu Kottila
Kolumni
Markkinoinnin kylmäävä tragedia ajaa alan ihmisiä loppuun ja ammatilliseen alakuloon
Korulauseet mokaamisen sallivasta kulttuurista pätevät monesti muihin yritysten työntekijöihin, mutta eivät markkinoijiin, kirjoittaa Santtu Kottila.
Santtu Kottila
Kolumni
Maailmalla on menossa markkinoinnin oppitunti, joka ansaitsee palkinnoksi Leijonan ja Nobelin
Markkinoinnilla on harvoin niin merkittävää roolia yhteiskunnassa kuin nyt. Vaikka tilanne ahdistaa, on jokaisen velvollisuus seurata ja oppia, kirjoittaa Santtu Kottila.
Santtu Kottila
Kolumni
Aluevaalit kiinnostivat ennätyshuonosti, mutta markkinoijille ne tarjosivat yksinkertaisen opetuksen tärkeästä perusasiasta
Perussuomalaisten bensan hinnalla mälläilevä aluevaalimainos vaikutti erinomaiselta markkinoinnilta aina vaalipäivään asti. Sitten tapahtui jotain odottamatonta, pohtii Santtu Kottila.
Santtu Kottila
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.