UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Brändi
Mainonta
Kontekstuaalinen kohdentaminen tulee näkymään aiempaa vahvemmin mainonnassa
1.2.2021 11:50
Asiantuntijan mukaan mainonnan kohdentaminen oikeanlaiseen kontekstiin on entistä tärkeämpää. Se parantaa tehokkuutta ja ROI:ta.
Toni Rajamäki
Brändit
Teemu Pukki syrjäyttää pikkupojan ikonisessa näkkäripaketissa – Dream Team -kampanjalla halutaan vaikuttaa lasten liikkumiseen
1.2.2021 10:00
Jalkapalloilija Teemu Pukin naama koristaa jatkossa Koulunäkki-pakettia.
Toni Rajamäki
Brändit
Verkkokauppaan keskittynyt Hobby Hall palaa vanhaan ja avaa kivijalkaliikkeen Vantaalle
29.1.2021 15:55
Yhtiö avaa kivijalkaliikkeen uudelleen Vantaan Tammistoon.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Lidl tutki ihmisten kuntoilutottumuksia ja teki tärkeän havainnon – yritys panostaa yhä vahvemmin urheilutarvikemyyntiin
27.1.2021 16:45
Päivittäistavarakauppaketju Lidl sanoo, että etenkin nuoret ovat löytäneet kotikuntoilun.
Toni Rajamäki
Brändit
Suomalainen suklaatehdas yrittää valloittaa Keski-Euroopan markkinat uudella allergiavapaalla tuotteellaan
26.1.2021 18:55
Dammenbergin kaurakaakaolevite on saanut positiivisen vastaanoton ulkomailla.
Toni Rajamäki
Mainonta
Nämä kampanjat taistelevat Effie-palkinnoista helmikuussa – S-ryhmällä eniten ehdokkuuksia
26.1.2021 9:00
Vuoden parhaimpia markkinointiviestintäkampanjoita palkitseva Effie Awards Finland -gaala järjestetään 4. helmikuuta.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Monella yrityksellä riittää tekemistä audiobrändinsä kanssa – "Se ei ole vain äänilogo tai brändibiisi"
25.1.2021 18:25
Audiobrändin rakentamisessa on tärkeää olla johdonmukainen, sanoo alan ammattilainen.
Toni Rajamäki
Brändit
Elisa myi osuutensa Sulakkeesta hollantilaiselle peli- ja mainosteknologiayhtiö Azerionille
25.1.2021 13:30
Suomalainen online-peliyritys Sulake on nyt kokonaan Azerionin omistuksessa.
Toni Rajamäki
Toimistot
IPG Mediabrandsin kaksi isoa toimistoketjua saapui Suomeen
25.1.2021 10:05
Kansainvälinen markkinointialan konserni IPG Mediabrands toi maineikkaat brändinsä Suomeen.
Toni Rajamäki
Toimistot
Koskenkorva Vodka Climate Action palkittiin kansainvälisessä mainoskisassa
22.1.2021 19:15
Mainostoimisto Bob the Robotin kampanja sai kansainvälistä tunnustusta.
Toni Rajamäki
Kolumni
Arvoisat markkinointihissukat, vuosi 2021 ei ole teidän
22.1.2021 2:55
Koronavuodesta hyvin selviytyneet markkinoijat ovat innovatiivisia ja rohkeita, Anssi Järvinen kirjoittaa.
Anssi Järvinen
Media
Dildokauppias oli menettää ison osan vuoden myynnistään LinkedIn-potkujen takia
21.1.2021 23:00
Muun muassa puudildoistaan tunnetun Teatiamo Industries Oy:n perustaja Tea Latvala joutui ongelmiin viestintäpalvelu LinkedInin kanssa.
Toni Rajamäki
Brändit
Applen iMac-tietokoneet kokevat muodonmuutoksen
22.1.2021 1:00
Yhdysvaltalainen elektroniikkajätti aikoo tehdä muutoksia useisiin tuotteisiinsa.
Toni Rajamäki
Brändit
Moni suomalaisyritys hinnoittelee väärin, koska ymmärrys ostajan suhtautumisesta hintaan puuttuu – parhaat hintapäätökset tehdään tietoon perustuen
21.1.2021 13:00
On kannattavampaa tehdä useita pieniä hinnanmuutoksia kuin yksi iso, sanoo tutkija Outi Somervuori. Ostajat eivät reagoi kovinkaan paljon alle viiden prosentin hinnankorotuksiin.
Iina Kansonen
Kolumni
Kommentti: Yrittäjällä on paljon hävittävää politiikassa
21.1.2021 13:30
Yrittäjän kannattaa miettiä tarkasti politiikkaan lähtemistä, kirjoittaa uutistoimittaja Toni Rajamäki.
Toni Rajamäki
Brändit
Myikö Kyrö Distillery viime vuonna enemmän käsidesiä vai viinaa?
20.1.2021 13:30
Eteläpohjalainen viinatehdas Kyrö Distillery teki viime vuonna ennätyksellisen liikevaihdon. Maailman parhaana gininä palkitusta Napue Ginistä tunnetun yhtiön salainen ase vuonna 2020 oli käsidesimyynti.
Toni Rajamäki
Toimistot
Vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelutoimiston Indieplacen brändi uudistui vaikuttajien avulla
20.1.2021 13:40
Indieplacen uusi brändi kuvastaa yhtiön arvoja, joita ovat aitous, rohkeus ja luovuus.
Toni Rajamäki
Brändit
Pikaruokaketju Burger King uudisti visuaalisen brändinsä turvallisin keinoin
20.1.2021 13:00
Pikaruokaketju Burger King lähti uuteen vuoteen kirjaimellisesti uudella ilmeellä. Amerikkalaisyhtiö uudisti visuaalisen ilmeensä ensimmäistä kertaa yli 20 vuoteen.
Toni Rajamäki
Edellinen
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.