UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Musiikki
Media
Kolme päivää pelkkää Popedaa
31.8.2023 15:33
Tamperelaiskanava pitää meteliä ennen ja jälkeen manserockin jättiläisen stadionkonsertin.
Mikko Perttunen
Luovuus
🔎 Idea Liikennelaulun uudesta versiosta puhutteli heti – Valion yhteiskunnallisen kampanjan tuotos saattaa jäädä elämään
23.8.2023 10:05
Valion, Palefacen ja SEK:n yhteistyössä syntyneestä kappaleesta innostuttiin myös Liikenneturvassa.
Mikko Perttunen
Brändit
Flow Festival luopuu kumppanuudesta Heineken Silverin kanssa
9.8.2023 10:25
Olutbrändi ei ole vielä onnistunut irtaantumaan Venäjältä.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Meta julkaisee uuden tekoälytyökalun, joka luo tekstistä musiikkia
14.6.2023 14:44
Mullistaako tekoäly tulevaisuudessa myös mainosjinglet?
Mikko Perttunen
Mainonta
Kiinnostavimmat markkinointiuutiset maailmalta: Rakkautta ilmassa! – smoothie-firma laittoi tekoälyn kirjoittamaan harlekiiniromaanin
26.5.2023 12:29
Yhdysvalloissa luotetaan laastariin, Japanissa Toyotaan. Metan vastine Twitterille kohta valmis. Markkinointijohtajat pahassa rahapulassa.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Suomalainen metaversumiyritys Burst kimppaan supertähtiä pursuavan yhdysvaltalaisagentuurin kanssa
23.5.2023 9:38
Endeavor Group omistaa oikeudet muun muassa Super Bowliin, mikä voi olla kiinnostava mahdollisuus suomalaisillekin.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Huima 570 prosentin kasvu: Verkko-ostodata kertoo, miten Käärijä-huuma vaikutti vihreän väristen tuotteiden myyntiin
22.5.2023 10:25
Populaarikulttuurin ilmiöillä on hetkellisesti suuria vaikutuksia ihmisten ostoksiin.
Mikko Perttunen
Luovuus
Käärijä-huuma villitsee – katso brändien oivaltavat tavat kannustaa Suomen euroviisuehdokasta
12.5.2023 15:23
Käärijä edustaa Suomea Eurovision laulukilpailun lauantain finaalissa. Käärijän takana seisoo koko vihreä Suomi.
Satu Hurme
Mainonta
Käärijä-hype kannattelee myös SOS-Lapsikylän yhteiskunnallista mainoskampanjaa
11.5.2023 7:58
Henkilökohtainen ja monelle vaikeakin teema on saanut ihmiset ja vaikuttajat kuitenkin vastaamaan haasteeseen.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Euroviisut kiinnostaa suomalaisia ja ruotsalaisia pohjoismaalaisista eniten – tehdäänkö Käärijä-ilmiön myötä katsojaennätyksiä?
9.5.2023 12:12
Uskoa menestykseen ei ainakaan maaliskuun lopussa juuri ollut.
Mikko Perttunen
Edellinen
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.