UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Vastuullisuus
Brändit
Lidl vahvisti Makia-yhteistyön: “Voisi sanoa, että kyseessä on ennennäkemätön yhteistyö”
27.4.2021 10:55
Lidlin ja Makian yhteisponnistuksessa kerätään varoja vähävaraisten perheiden lasten liikuntaharrastuksiin.
Toni Rajamäki
Brändit
Vaatebrändi Makia ja Lidl aloittavat yhteistyön
27.4.2021 10:20
Lidl vihjasi asiasta sosiaalisessa mediassa.
Toni Rajamäki
Toimistot
Bob the Robot ja Hasan & Partners palkinnoille Clio-kilpailussa
23.4.2021 13:30
Saarioisten mainos nappasi kaksi pystiä kansainvälisessä mainosalan kilpailussa.
Toni Rajamäki
Toimistot
TBWA\Helsingin suunnittelema projekti nappasi Vuoden Huiput -kisan Grand Prix’n
22.4.2021 18:00
Ylituomarin mukaan voittajatyöllä oli yksi voittamaton ominaisuus.
Toni Rajamäki
Brändit
Jaajo Linnonmaan perustama yritys voitti arvostetun palkinnon kansainvälisessä muotoilukilpailussa
22.4.2021 9:30
Kilpailussa oli mukana lähes 10 000 osallistujaa.
Toni Rajamäki
Brändit
H&M alkoi vuokrata pukuja ilmaiseksi auttaakseen nuoria miehiä työhaastatteluissa
21.4.2021 13:30
Ruotsalainen vaateketju haluaa auttaa nuoria miehiä pääsemään jaloilleen.
Toni Rajamäki
Brändit
Zalando panostaa isoin toimin kestävään kehitykseen, koska puolet kuluttajista ei ymmärrä, mitä kestävyys tarkoittaa – "Meidän on korjattava tämä ristiriita nyt"
20.4.2021 12:45
Zalando haluaa muotiteollisuuden panostavan vastuullisuuteen.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Jyrki Poutanen: Merkityksellinen markkinointi voisi olla Suomen vientituote
19.4.2021 14:05
TBWA:n luovan johtajan mukaan suomalaisyrityksillä on edellytykset kuulua markkinointivaikuttamisen mallimaihin.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Suomalaiskuluttajat arvostavat vastuullisuutta ja alkuperää kasvavissa määrin
19.4.2021 12:10
Kuluttajien tietoisuuden lisääntyminen ja koronapandemia ovat muuttaneet suomalaisten kulutuskäyttäytymistä.
Toni Rajamäki
Brändit
Perussuomalaisten kansanedustaja sanoo, että S-ryhmän ja Keskon pitäisi poistaa rahapelikoneet isoimmista myymälöistään
16.4.2021 16:00
Riikka Purra pitää Lidlin pelinavausta merkittävänä.
Toni Rajamäki
Toimistot
Kansainvälisessä mediassa noteerattu Suomen World Visionin hittikampanja syntyi “yllättävän helpolla”, sanoo TBWA\Helsingin Paula Sonne
16.4.2021 14:35
"Halusimme näyttää, miltä tuntuu, kun ihminen ei ymmärrä lukemaansa".
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Veikkaus ei usko Keskon ja S-ryhmän seuraavan Lidlin esimerkkiä – “Tällaista kehitystä ei ole ollut nähtävissä”
16.4.2021 8:50
Lidl on päättänyt poistaa rahapelikoneet myymälöistään tämän vuoden aikana.
Toni Rajamäki
Brändit
Lidl poistaa pelikoneet kaikista myymälöistään miljoonan euron menetyksestä huolimatta – “Meille vastuullisuus on tekoja, ei pelkkää puhetta tai mainoslauseita”
15.4.2021 10:45
Päivittäistavarakauppaketjun myymälöiden pelikoneet lähtevät tulevan kesän aikana.
Toni Rajamäki
Brändit
🔍 Ensin olivat olemassa yrityksen arvot, vasta sitten ideoitiin tuote: Pinja Puustjärvi halusi suojella Laosin metsiä ja löysi ratkaisun kahvista
14.4.2021 7:00
Slow Forest Coffeen brändi on rakentunut päinvastoin kuin tavallisesti. Myyntitilanteissa kahvin maku ja hinta saattavat joskus jäädä toissijaisiksi, kun yritykset haluavat ostaa ennen kaikkea vastuullisuutta.
Iina Kansonen
Ilmiöt
Arvion mukaan eläintuotteiden suosio laskee rajusti vuoteen 2035 mennessä
13.4.2021 10:45
Vaihtoehtoisten proteiinien kehitys johtaa isoon muutokseen ruokamarkkinassa.
Toni Rajamäki
Mainonta
Millaiset teemat korostuvat tänä vuonna kansainvälisissä markkinointialan kisoissa? Näin vastaa One Show -tuomari Anu Niemonen
12.4.2021 13:45
Suomalainen Cannes-voittaja on toiminut monet kerrat kansainvälisten kisojen raadeissa.
Toni Rajamäki
Brändit
Muuttuuko suomalaisen vaatebrändin konsepti tulevaisuudessa maailmanlaajuiseksi hittitrendiksi? – “Jotkut kulkee edellä, jotkut jäljessä”
9.4.2021 15:00
Uhana lanseerasi kekseliään konseptinsa viime vuonna.
Toni Rajamäki
Brändit
Satojen miljoonien eurojen investoinnit muuttavat S-market-ketjun brändiä nykyaikaisemmaksi
9.4.2021 14:25
Valtaosa koko ketjusta on uudistunut vuoden 2021 loppuun mennessä.
Toni Rajamäki
Mainonta
Runsaasti huomiota herättäneiden lukukelvottomien mainoksien taustalla oli tärkeä viesti
7.4.2021 15:30
Kampanjalla haluttiin havainnollistaa lukutaidottomuutta.
Toni Rajamäki
Brändit
Marimekko käänsi kelkkansa uiguurikohussa
7.4.2021 13:35
Vaatebrändi lisäsi verkkosivuilleen maininnan Xinjiang-puuvillan kiellosta.
Toni Rajamäki
Brändit
Tutkimus kertoo, millaisella viestinnällä on tehokkainta rakentaa vastuullista brändiä
1.4.2021 12:10
Suomalaiset kokevat yleensä kotimaiset brändit vastuullisiksi.
Toni Rajamäki
Toimistot
Huonekalubrändin myynti kasvoi merkittävästi turkulaistoimisto Grundlagen älynväläyksen ansiosta – tunnustusta saanut kampanja lähtee taistelemaan myös Cannesin palkinnoista
31.3.2021 13:55
Menestystyö syntyi sattumien kautta koronapandemian alkuvaiheessa.
Toni Rajamäki
Brändit
Tori.fi:n uusi myyntijohtaja haluaa brändit mukaan vertaiskauppaan
31.3.2021 9:25
Monikaan suomalaisyritys ei hyödynnä internetin markkinapaikkoja brändinsä rakentamisessa.
Toni Rajamäki
Mainonta
🔍 Harva tekee sukupuolitietoista markkinointiviestintää, vaikka sukupuolen moninaisuus on todellisuutta: “Yrityksillä ei ole varaa sulkea ketään ulkopuolelle”
1.4.2021 7:00
Sukupuolitietoisella markkinointiviestinnällä voi parhaimmillaan kasvattaa asiakaskuntaa ja edistää tasa-arvoa, asiantuntijat sanovat.
Iina Kansonen
Ilmiöt
Helsingin ytimeen avataan vastuullisten toimijoiden myymäläkonsepti
30.3.2021 12:00
Hankkeen taustalla on Glasshouse Helsinki.
Toni Rajamäki
Edellinen
Seuraava
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.