UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Viestintä
Luovuus
Tekirin uuden toimitusjohtajan Riikka Kouhin mukaan yrityksillä on nyt poikkeuksellinen mahdollisuus olla luovia viestinnässään – “Pakko on paras muusa”
24.8.2021 8:50
Kouhi hyppäsi elokuussa varatoimitusjohtajan paikalta toimitusjohtajaksi.
Toni Rajamäki
Luovuus
Forbes listasi kuusi asiaa, jotka erottaa asiakaskeskeiset yritykset muista
17.8.2021 13:55
Muun muassa innovatiivisuus yhdistää yrityksiä, joilla on korkea asiakastyytyväisyys.
Toni Rajamäki
Luovuus
Uutuuskirja kertoo, miten viestinnän johtamisesta tehdään strategista
13.8.2021 13:00
Viestinnän johtaminen strategiasta tuloksiin -kirja julkaistaan ensi viikolla.
Toni Rajamäki
Toimistot
Tiinu Wuolio valittiin Marketing Finlandin alle siirtyneen Finnish Comms Awardsin päätuomariksi
13.8.2021 10:30
Viestinnän töitä palkitsevassa kilpailussa vietetään juhlavuotta.
Toni Rajamäki
Kolumni
Onnistunut sisältömarkkinointi on matkailuelämys
3.8.2021 13:05
Markkinointi on parhaimmillaan kuin elämyksiä tarjoavaa matkailua. Siksi matkailuelämyksen lainalaisuuksista on paljon opittavaa sisältömarkkinoinnissa, kirjoittaa Antti Sipilä.
Antti Sipilä
Kolumni
Ehkä humppa ja hömppä sopivat sittenkin LinkedIniin, osoitti tämä Linkkari-päivitys
24.6.2021 11:10
Saatan olla hyvinkin väärässä uskomuksieni kanssa, että ihmiset haluaisivat laillani pitää LinkedInin vapaana henkilökohtaisesti ajanvietteestä, Tom Laine kirjoittaa.
Tom Laine
Kolumni
Hyvä yritysjohtaja, muodostapa siellä laiturinnokassa yhteiskunnallisesti merkittävä mielipide ja lausu se sitten syksyllä julki
21.6.2021 9:20
Etenkin nuoret toivovat työnantajilta kannanottoja yhteiskunnallisesti merkittäviin aiheisiin, kirjoittaa Anssi Järvinen.
Anssi Järvinen
Brändit
Suomalainen startup-yritys on myynyt kohta jo 100 000 editointikonsolia ympäri maailman – taustalla vahva PR-työ ja onnistunut vaikuttajamarkkinointi
18.6.2021 11:15
Loupedeck on onnistunut menestymään maailmalla vahvan markkinointiosaamisensa ansiosta. Tänä vuonna yrityksen liikevaihdon odotetaan nousevan kymmeneen miljoonaan, mutta sekin on vasta alkua. Tulevaisuudessa liikevaihto voi olla moninkertainen.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Tutkimus osoittaa, että somevaikuttajia kannattaa hyödyntää vastuullisuusviestinnässä
17.6.2021 11:35
Somevaikuttajilla voi olla iso rooli yritysten vastuullisuusviestinnässä.
Toni Rajamäki
Kolumni
Millä puolueilla oli kuntavaalien vahvimmat brändit?
17.6.2021 9:55
Muun muassa kokoomuksen ja keskustan brändit osoittautuivat vahvoiksi, kirjoittaa Ossi Ahto.
Ossi Ahto
Mainonta
🔍 Sosiaalinen media vaikuttaa yhä useamman äänestyspäätökseen – digitaaliset vaaliteltat nousevat nyt someen, tutkija sanoo
7.6.2021 7:00
Tutkijoiden mukaan vaalimainonnan digitalisoitumisesta hyötyvät todennäköisesti kaksi tiettyä puoluetta sekä uudet, vähemmän tunnetut ehdokkaat – ja tietenkin somejätit.
Iina Kansonen
Toimistot
Arvostettu turkulainen viestintätoimisto Telegraafi yhdistyy yllättävän tahon kanssa – “Näemme yhdistelmässä jotakin täysin uutta”
3.6.2021 11:15
Yritykset tavoittelevat yhdistymisen myötä rajua kasvua.
Toni Rajamäki
Kolumni
Nettikauppa on kuin nettiseksiä, ja se on pelokkaiden brändien syy
26.5.2021 7:00
Flirttailun puute mainonnassa laskee brändien tuomaa lisäarvoa, kirjoittaa Pasi Sillanpää.
Pasi Sillanpää
Ilmiöt
Tuore selvitys antaa ammattiviestijöille arvokasta tietoa mediasuhdetyöskentelyyn
12.5.2021 15:10
State of Media 2021 -raportin mukaan toimittajat haluavat viestinnän ammattilaisilta helpotusta työhönsä.
Toni Rajamäki
Luovuus
Suomalaistöitä ehdolla kansainvälisessä viestintäalan huippukilpailussa
11.5.2021 11:20
Sabre Awards -pystit jaetaan 9. kesäkuuta.
Toni Rajamäki
Toimistot
Viestintätoimistot Kaiku Helsinki ja Cocomms yhdistyvät – tavoitteena nousta Suomen ykköstoimistoksi
4.5.2021 9:20
Yhdistymisen myötä yritys tarjoaa poikkeuksellisen laajan palveluvalikoiman.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Tutkimus: Viestinnän rooli on kasvanut korona-aikana, ja sillä on ollut negatiivinen vaikutus viestintäjohtajien työtyytyväisyyteen
26.4.2021 10:40
Viestinnän arvo tulee näkyväksi poikkeustilassa, sanoo ProComin toimitusjohtaja Elina Melgin.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Tutkimus: Yrityspodcasteja ei hyödynnetä tarpeeksi brändin rakentamisessa, vaikka monet yrityspäättäjät kokevat niiden vaikuttavan positiivisesti kaupalliseen kiinnostukseen
16.4.2021 13:05
Podcastit ovat tehokas viestintäkanava asiakkaiden ja sidosryhmien suuntaan.
Toni Rajamäki
Brändit
Volkswagenin tapaus muistuttaa pörssiyritysten rehellisen viestinnän tärkeydestä – "Aprillipäivä ei saisi vaikuttaa pörssiyritysten tiedottamiseen"
7.4.2021 15:45
Saksalaisen autobrändin kohukampanja voi käydä yhtiölle kalliiksi.
Toni Rajamäki
Kolumni
Lakataan moittimasta suomalaista markkinointiosaamista – markkinoijan perisynti on vuorovaikutuksen vähäisyys
7.4.2021 7:00
Suomalaisessa markkinointiosaamisessa ei ole moitittavaa. Syy sille, ettemme menesty markkinoinnissa, löytyy vuorovaikutustaidoistamme, Nea Barman kirjoittaa.
Nea Barman
Brändit
Tutkimus kertoo, millaisella viestinnällä on tehokkainta rakentaa vastuullista brändiä
1.4.2021 12:10
Suomalaiset kokevat yleensä kotimaiset brändit vastuullisiksi.
Toni Rajamäki
Mainonta
Pohjola Vakuutus vei Kaiku-radiomainoskilpailun pääpalkinnon, Folk Finlandista vuoden mainostoimisto
26.3.2021 9:55
Pohjola Vakuutus nappasi Grand Prix’n Markku ja Johannes syntyvät uudelleen -mainoksella.
Toni Rajamäki
Kolumni
Perinteen mukaan markkinointialalla ei saa arvostella ketään tai mitään, ja se on vahingollista meille kaikille
19.3.2021 9:45
Kaikille uusille heitoille ei saa antaa vapaata ilmatilaa ilman kritiikkiä, sanoo Pasi Sillanpää.
Pasi Sillanpää
Digitaalisuus
Business Finlandin uudella kampanjalla yritetään houkutella erityisosaajia Suomeen
18.3.2021 11:55
Osaajien puute heijastuu koko Suomen kilpailukykyyn.
Toni Rajamäki
Kolumni
Jos väität brändiäsi Suomen vastuullisimmaksi Euroopan laajimman vastuullisuuteen keskittyvän bränditutkimuksen perusteella, todennäköisesti valehtelet
18.3.2021 8:25
Sustainable Brand Index kertoi taas, että Valio on valittu Suomen vastuullisimmaksi brändiksi.
Iina Kansonen
Edellinen
Seuraava
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.